jopie Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Hallo Satvrienden. OPGEPAST dit is een serieuze waarschuwing. Mocht een van de leden van Sat4all op deze site ****GEEN RECLAME**** terecht komen kan ik iedereen waarschuwen dat het hier om OPLICHTERS gaat niets bestellen en zeker niets betalen je bent je GELD kwijt en ontvangt niets. EDIT: Geen reclame al zou het een oplichtersbende zijn. Je kan er betalen met een ruitenkrabber, dus ben je verzekerd met aankopen. La Vida es Para DESFRUTAR !! oftewel HET LEVEN IS OM TE GENIETEN.!!
Dutchsat Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Is een fake shop, zie ook link: ****GEEN VERWIJZING NAAR ANDER FORUM MET RECLAME***** VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
dreamlover8000 Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 goede tip en goed bedoeld, alleen mag je geen "commerciele"links plaatsen op sat4all. Maar ja ik ben geen Mod
spongebob Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 ze bieden duidelijk producten aan die aan hun end-of-cycle zitten. Het is dus een soort opruim-bedrijf. De prijzen zijn wel aantrekkelijk. Erg jammer dat het fake zou zijn. Anders zie ik wel enkele interessante dingetjes staan. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gast Kimble Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Gezien iedereen wel weet dat je op moet passen met het kopen bij een onbekende webshop die ook nog eens EOL's verkoopt, is het niet verstandig om via dit board (anti)reclame te maken. Ik zet er een slotje op.
Aanbevolen berichten