beukjes Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Heb gisteren mijn db opnieuw geflasht met openpli. Nu kan ik mijn externe harddisk niet meer terugvinden en ook geen optie harddisk in het menu van de dream vinden. Iemand een idee. Er stond wel materiaal op de harddisk ( opnames van de laatste paar weken) Groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Gast Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Eerst de originele Dream image flashen en vervolgens OpenPLi flashen zou moeten werken. Tenminste dat had ik een keer met de eigen Dream.
beukjes Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Geplaatst: 29 september 2010 Ga het komend weekend proberen, laat wel weten of het gelukt is. Bedankt voor de tip Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
beukjes Geplaatst: 2 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2010 heb de originele dream soft geflasht, en daar dus ook geen harddsk te vinden onder menu , instellingen enz. Zelfs een oudere org. soft erin geflasht en daar ook niets op te vinden. Is er methode om de externe harddisk via telnet te mounten??? En zo ja, heeft iemand misschien een idee hoe ???? Alvast dank. Gr. Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen