Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tijdens het deinstalleren van adobe reader 9 met revo-installer (maar ook via software)ontvang ik bijgaande foutmelding (zie bijlage) Ik ben zelf beheerder van de computer.

Ook via de veilige modus kan ik de installatie niet ongedaan maken.

Indien ik wil repareren krijg ik dezelfde melding.

Wie heeft de gouden tip?

Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010

Geplaatst:

BitDefender aanstaan? Of Norton? Of iets dergelijks?

Even uitzetten en opnieuw proberen.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Bekend probleem. Zorg dat je alle versies verwijderd van Adobe Reader, en dan je register opschoont met één van de vele tooltjes.

Meer info op >>> DEZE LINK <<< , alwaar ik adviseer om naar het filmpje te kijken.

Blijft het problemen geven dan eerst een oude 7 versie installeren als administrator en dan upgraden als administrator t/m de laatste versie.

Daarna vanaf de oudste versie gaan verwijderen, versie 8 herstellen en verwijderen en dan dit hetzelfde doen met versie 9.

Mocht je met W7 werken dan is die sleutel niet te vinden.

Geplaatst:

Dank voor de tips.

Bitdefender uitgezet maar dezelfde foutmelding.

Het filmpje van adobe biedt helaas geen soelaas. Gaat over een andere melding die niet op die van mij van toepassing is.

Bijgaand nog een keer de complete root van de foutmelding

Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010

Geplaatst:

Kan je wellicht een screenshot maken als je regedit opent.

Via start > uitvoeren > "regedit" (zonder aanhalingstekens) intypen en een druk op de <ENTER>-toets

Dan naar de sleutel gaan die je aangeeft in het "mapje" IMAIL. Hiervan even een screenshot en ook van één stapje terug de "mapje" RUN een screenshot.

Hoop dat ik je dan verder kan helpen. Denk dat er even een sleutel moet worden aangepast.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen