Ga naar inhoud


EUROSPORT HD DUTCH + HISTORYHD DUTCH??????


meijelsat

Aanbevolen berichten

Hallo;

Waar ligt EurosportHD en HistoryHD op astra3 satelliet? ik heb alles geprobeerd om beeld krijgen maar lukte echt niet want mijn Dreambox 800HD ontvanger is goed, maar tocht klein beeld "afstemming mislukt". Wat is oorzaak?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eurosport HD en History HD vanaf woensdag 28 september 08.00 uur te ontvangen via de Astra3 satelliet op frequentie 12.109 GHz H – 27500 – 3/4 – DVB-S2/8PSK – Pilot On.

 

Dus de transponder wijzigen naar 3/4 en QPSK wijzigen naar 8PSK en dan moet het weer werken. laugh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier problemen met de nieuwe instellingen. Beide zenders op zwart en bij het terug schakelen naar ned2HD of andere behalve ned1HD gaat alles op zwart. Naar het herstarten van de IcordHD alles terug behalve Eurosport en History, bij het selecteren van de zenders het terugkomend probleem.

IcordHD met de Powercam ver 2.03

Wie ook met dit probleem?

 

Met groet IcordHD

 

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: IcordHD
Hier problemen met de nieuwe instellingen. Beide zenders op zwart en bij het terug schakelen naar ned2HD of andere behalve ned1HD gaat alles op zwart. Naar het herstarten van de IcordHD alles terug behalve Eurosport en History, bij het selecteren van de zenders het terugkomend probleem.
IcordHD met de Powercam ver 2.03
Wie ook met dit probleem?

Met groet IcordHD

Hier hetzelfde. Welke History HD ik ook pak (ook de laatst ingescande vanmorgen), hij blijft altijd op zwart, en Ned1 etc blijven dan ook zwart.
Pas na herstart werkt het zaakje weer op Ned1.
Topfield TF 7710 HDPVR met PowerCam

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb een Vantage HD8000S met powercam Pro en ontving, na inlezing van de transponder en zenders ook geen beeld en geluid meer op Eurosport Hd en History HD. Toen mijn Astoncrypt 1.05 erin gedaan en had toen tenminste nog, op één van beide, geluid. Pas toen ik de emu software weer in de doos had geladen en mijn kaart in de kaartlezer stak, had ik weer beeld en geluid.

 

Kortom, de powercam pro is het probleem. Deze kan dus niet met 8QSP overweg. De Astoncrypt 1.05 dus ook niet.

 

Ik even blij dat ik ook nog kaartlezers in mijn doos heb, phoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Fijn dat Canal Digitaal even doorgeeft dat er wat gewijzigd wordt.

Nou ja, als je de fastscan gebruikt icm goedgekeurde apparatuur merk je er niets van.
De Powercam is helaas niet goedgekeurd, en dan kunnen dit soort dingen gebeuren.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de mensen hier de hele verandering die doorgaat van vannacht.

 

Eurosport HD en History HD vanaf woensdag 28 september 08.00 uur te ontvangen via de Astra3 satelliet op frequentie 12.109 GHz H – 27500 – 3/4 – DVB-S2/8PSK – Pilot On

 

Eurosport2 : vanaf 1 oktober te ontvangen via de Astra1 satelliet op frequentie 12.304 GHz H – 22000 – 5/6.

 

Daring! TV : vanaf 1 oktober te ontvangen op de Astra1 satelliet op frequentie 10.921 GHz H – 22000 – 5/6.

 

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
voor de mensen hier de hele verandering die doorgaat van vannacht.

Eurosport HD en History HD vanaf woensdag 28 september 08.00 uur te ontvangen via de Astra3 satelliet op frequentie 12.109 GHz H – 27500 – 3/4 – DVB-S2/8PSK – Pilot On

Eurosport2 : vanaf 1 oktober te ontvangen via de Astra1 satelliet op frequentie 12.304 GHz H – 22000 – 5/6.

Daring! TV : vanaf 1 oktober te ontvangen op de Astra1 satelliet op frequentie 10.921 GHz H – 22000 – 5/6.


greetz


Dat Daring!TV zit al een paar dagen zichtbaar op die transponder, maar helaas is dat Eurosport 2 verhaal enkele weken uitgesteld.

Als je de nieuwe fastscanlijst heb ingelezen zit je tot uiterlijk 20 oktober zonder Eurosport 2. M7 Group S.A. kwam erachter dat ze op die transponder Eurosport 2 helemaal niet mag doorgeven in Nederland. Dit omdat er sporten bij zitten waar Eurosport de rechten voor Nederland niet van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen last van hoor?

 

gewoon een compatible kaarthappertje op mn usb poortje.. cardje er in..

softcam draaien.. en gaan met das banaan!

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap niet dat hier mensen spreken over usb kaartjes of iets anders....

 

het zijn gewoon de frequenties die veranderen en sat.

daar kan geen enkele kaart tegen op hoor confused:D

 

dus effen herscannen en klaar is kees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...