Ga naar inhoud


EUROSPORT HD DUTCH + HISTORYHD DUTCH??????


meijelsat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: aart44
Eurosport HD en History HD vanaf woensdag 28 september 08.00 uur te ontvangen via de Astra3 satelliet op frequentie 12.109 GHz H – 27500 – 3/4 – DVB-S2/8PSK – Pilot On.

Dus de transponder wijzigen naar 3/4 en QPSK wijzigen naar 8PSK en dan moet het weer werken. laugh


Hallo. Ik heb alles geprobeerd in 2 dagen, maar HELPT NIET!!!
mijn Dreambox, schotel met 4 LNB`s en DiSEqC switch zijn goed. Ik denk dat iets fout met mijn dreambox software van 2009 of niet?????

Help me A.U.B.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je stemt af op de zender, dan menu/instellingen/zenders zoeken/handmatig zoeken/ dan verander je FEC in 3/4 en Modulatie in 8PSK, dan druk je op ok om te zoeken.

 

Daarna werkte de zender hier weer, misschien als je uit het menu bent even heen en terug zappen

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot 20 oktober 2010, CDS dacht een andere versie te kunnen doorgeven via UPC, maar dat is niet gelukt omwille van sportrechten en moet nu zelf voor aanvoer gaan zorgen, want tot 20 oktober zou duren.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het ook niet helemaal lekker. Bij een decoder werkt het, bij de andere werkt het niet. Daar de zender handmatig toegevoegd, maar geen succes

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op mijn Rebox 8000 werken ze zonder Problemen, Bijft de 9000 of de Philips over, waarop Chronos problemen zou kunnen hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Op mijn Rebox 8000 werken ze zonder Problemen, Bijft de 9000 of de Philips over, waarop Chronos problemen zou kunnen hebben.

Het stomme is dus dat het op mijn Rebox 8000 ook gewoon werkt, maar mijn 9000 wilt hem niet tonen. Ook niet na een fabrieksreset met een nieuwe fastscan

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gebruik je wel de ingebouwde kaartlezer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij deden de zenders het niet of nauwelijks. Ik heb mijn lnb voor 23.5 wat bijgesteld en nu gaat het beter. Alleen heb ik het probleem dat ze het op tuner 1 van de rebox 9000 prima doen en op tuner 2 af en toe haperen. Het omwisselen van de kabels maakt daarbij niets uit. Rara, hoe kan dit?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo: Ik heb foto om u laten zien Dat geen EurosportHD en HistoryHD ontvangen op mijn Dreambox DM800HD/PVR.

 

Signaalzoeker:

dvdvr038.jpg

 

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt inderdaad een probleem je hebt geen signaal als ik hetzelfde invul heb ik 11.50 dB en een lock.

Maar dat is iets wat niet op het forum opgelost kan worden dat wordt de schotel beter afstellen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik kan me vergissen maar ik zie nergens 8QPSK bij je instellingen zien staan


Jawel bij modulatie staat 8PSK en 8QPSKis niet goed in de Dreambox staat het goed. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Gebruik je wel de ingebouwde kaartlezer?

Ja, maar ook als test mijn CD kaart in de OneCam gedaan, ook geen resultaat. Ik krijg alleen krakend en krassend geluid, maar geen beeld.
Op mijn RE8000 helemaal niets gedaan, ook geen zenders opnieuw ingeladen en het is gewoon blijven werken smile

rara smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: CronoS
Origineel bericht van: ceesv
Gebruik je wel de ingebouwde kaartlezer?

Ja, maar ook als test mijn CD kaart in de OneCam gedaan, ook geen resultaat. Ik krijg alleen krakend en krassend geluid, maar geen beeld.
Op mijn RE8000 helemaal niets gedaan, ook geen zenders opnieuw ingeladen en het is gewoon blijven werken smile

rara smile

Ik denk dat ik nog niet goed wakker was toen ik dit doorleeste wink Ik gebruik de OneCam, de opvolger van de Powercam en deze heeft precies hetzelfde probleem als eerder in dit topic geschetst is.

Echter wat wel vreemd is, is dat mijn Canal Digitaal kaart in mijn interne kaartslot zit van mijn RE9000, maar het is dus dan al voldoende om de OneCam in het systeem te hebben om de boel op zwart te hebben. Als ik dan alleen de OneCam zonder smartcard verwijder uit de decoder dan werkt het. Vandaar dat ik er wat later achter kwam, want ik dacht niet dat het de OneCam was aangezien de kaart hier niet in zit.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...