Gerard 76 Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Kwam zonet een testbeeld van dit kanaal tegen. Hopelijk neemt CDS het ook op want Travel is helaas (nog) niet te zien via CDS.
Gast petervanleeuven Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 ik dacht dat travel cannel fta zat op 28 graden !!!
digitaal kijker Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 er zit miss kans in dat dit gebeurd, gezien de meeste HD zenders van skylink gedeeld worden met CD/TVV, hoop alleen dat er ook engelse epg opzit of nederlandse. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Origineel bericht van: petervanleeuven ik dacht dat travel cannel fta zat op 28 graden !!! maar niet in HD hé Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast petervanleeuven Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 sorry ik dacht dat het ging over sd
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Travel Channel HD begint per 15-11-2010 voor de Tsjechische markt met uitzendingen. Bron: Digital Fernsehen Datum: 29 september 2010 Travel Channel HD
lucdec2 Geplaatst: 12 oktober 2010 Geplaatst: 12 oktober 2010 Het testbeeld is nu weg en vervangen door een promofilm, haarscherp in HD. Van subtitles nog geen spoor, hopelijk ook in het Nederlands. Dit is mijn favoriete zender.
Gerard 76 Geplaatst: 12 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2010 Vanmiddag heb ik CDs een mail gestuurd met de vraag of ze met dit kanaal wat door skylink aangeboden wordt ook wat willen/kunnen gaan doen. ben benieuwd.
lucdec2 Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Vanmiddag heb ik CDs een mail gestuurd met de vraag of ze met dit kanaal wat door skylink aangeboden wordt ook wat willen/kunnen gaan doen. ben benieuwd. jouw mail heeft het gedaan Gerard, Er is een Nederlands geluidsspoor en Dutch subtitles toegevoegd. Nog geen inhoud, maar dit komt nog wel...bravo M7 groep. Jullie zijn goed bezig !!
Gast Paullo Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Maar elders werd al geschreven dat dit geluidsspoor en de ondertiteling wel eens zou kunnen gaan dienen voor kabelaanvoer. Dus zekerheid is er pas als CDS er iets over laat weten. Greets
Littlesat Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Inderdaad is het pas zeker als CDS iets laat weten... maar een kabelaanvoer lijkt me nog onwaarschijnlijker... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2010 Waarom? Wat dan met NGC Wild HD op de hotbird en History HD & Animal Planet HD op de Thor? Da's ook kabelaanvoer...
Eduard07 Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Waarom? Wat dan met NGC Wild HD op de hotbird en History HD & Animal Planet HD op de Thor? Da's ook kabelaanvoer... Maar welke kabelaar behalve Caiway heeft dan opeens ruimte voor meer HD? Zeker terwijl bij Ziggo bijvoorbeeld nog niet eens de RTL-HD-zenders worden aangeboden. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
lucdec2 Geplaatst: 26 oktober 2010 Geplaatst: 26 oktober 2010 Origineel bericht van: lucdec2 . jouw mail heeft het gedaan Gerard, Er is een Nederlands geluidsspoor en Dutch subtitles toegevoegd. Nog geen inhoud, maar dit komt nog wel...bravo M7 groep. Jullie zijn goed bezig !! edit : Nederlandse subs zijn actief. Ze staan wel wat ver uit elkaar bij mij, maar mijn dag kan niet meer stuk. Genieten van de mooiste reportages, in HD en Nederlands....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen