Pino Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Hoi allemaal, Heb een EMP Centauri S8/2PCN-W2 (P.167-W) . Een switch die 4 maal een duo LNB kan aansturen voor 2 receivers. Ik heb op dit moment simple diseqc Dus het volgende A= Hotbird B= Astra 19 C= Astra 23.5 D= Astra 28 Nu is het zo dat als ik 1 van de tuners aan zet de andere tuner helemaal niets meer laat zien op BVN en Ned1 na. Dus met Tuner 1 Dreambox kijk ik dan Filmnet (23.5) dan kan ik met de andere Tuner Alleen Ned1 kijken of BVN. (23.5). Ik dacht altijd dat er twee 4x1 in de switch zat en dus onafhankelijk van elkaar moest werken. Triax 78 Multiblock
vGnp Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 D'r staat op DOUBLE 4/1 DiSEqC 2.0 SWITCH dus dan mag je ook aannemen dat dat zo is... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Pino Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Geplaatst: 29 september 2010 En toch stoort de ene receiver de ander ?? Dat is best vreemd Triax 78 Multiblock
Gast SatMann Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 zou het niet kunnen dat je coaxen verkeerd zitten? dus dat je niet de juiste coax in de juiste poort stak?
Pino Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 Nee dat is niet het geval. Zitten beide op de middelste poort. Heb natuurlijk ook de lijnen naar de LNB's gecontroleerd en die zitten ook op de juiste posities. dus 1 hotbird / 2 astra 19 / 3 astra 23 en / 4 astra28 Ga vandaag twee SAB switches halen die los van elkaar zijn. Dacht er even aan om voor Spaun te gaan omdat ze op marktplaats voor 25 euro per stuk aan worden geboden. Weet alleen niet wat de meerwaarde is of zal zijn van mijn uitgave Triax 78 Multiblock
satencom Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 dit kan hem niet aan de switch zitten dit zijn 2 onafhankelijk switch om dit te testen de switch er tussen weg hallen en door verbinden naar de twin lnb en je sluit de ontvangers alle bij op de zelfde twin lnb aan zo weet waar het probleem zit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Pino Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 Ik ben er uit. Ik weet waar het hem aan ligt. Het licht niet aan de hardware of software maar aan andere instellingen. Triax 78 Multiblock
vGnp Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Origineel bericht van: Pino maar aan andere instellingen. Vertel eens. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satencom Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 het is soms even zoeken naar de goede instellingen je moet het zo maar bekijken geduld dient de mens Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen