Ga naar inhoud

3D adapters. De volgende stap?

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: Gerard 76
In de winkel hier om de hoek staat
een Panasonic Plasma 3D demo,daar had ik 't namelijk over.
Maar dat is dan de kleinere 50" denk ik.

Zo's demo toestel heb ik ook gezien. Je ziet inderdaad 3D, maar ik vind het 3D effect een beetje kijkdoos-achtig. Je weet wel, in een kijkdoos plak je 2D plaatjes achter elkaar, en dat geeft dan een diepte effect. De plaatjes op zich blijven echter 2D. Je zag hier het bekende demo filmpje waar ze van grote rotsen afspringen etc. Je ziet wel allerlei opbjecten met diepte in het landschap staan, maar de structuur van de objecten zelf vind ik nogal 2D.

Dat is niet waar, dat zie je alleen bij niet 3d opgenomen beelden.
3d opgenomen beelden bevatten evenveel beeldinformatie als je ogen kunnen waarnemen.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Geplaatst:
Origineel bericht van: paqbro
Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: Gerard 76
In de winkel hier om de hoek staat
een Panasonic Plasma 3D demo,daar had ik 't namelijk over.
Maar dat is dan de kleinere 50" denk ik.

Zo's demo toestel heb ik ook gezien. Je ziet inderdaad 3D, maar ik vind het 3D effect een beetje kijkdoos-achtig. Je weet wel, in een kijkdoos plak je 2D plaatjes achter elkaar, en dat geeft dan een diepte effect. De plaatjes op zich blijven echter 2D. Je zag hier het bekende demo filmpje waar ze van grote rotsen afspringen etc. Je ziet wel allerlei opbjecten met diepte in het landschap staan, maar de structuur van de objecten zelf vind ik nogal 2D.

Dat is niet waar, dat zie je alleen bij niet 3d opgenomen beelden.
3d opgenomen beelden bevatten evenveel beeldinformatie als je ogen kunnen waarnemen.

Ik neem aan dat ze het Panasonic demo filmpje draaiden, dus dat zal wel een echte 3D opname zijn. Verder is dit natuurlijk mijn eigen subjectieve beleving die ik schilder, iemand anders mag er anders over denken.
  • 2 weken later...
  • Moderator
Geplaatst:

Ondertussen is Brava HD 3-D ook van start gegaan met z'n uitzendingen.

Hier is de satelliet kijker weer duidelijk in het voordeel.

Dit voegt werkelijk wat toe aan je beleving.

Bij dit programma genre wordt er over het algemeen heel veel aandacht besteed aan het decor en de kostuums, en die komen met 3D nog duidelijker tot hun recht.

Het geeft tevens een indrukwekkende kijk op sommige Rubensiaanse zangeressen.

Een absolute aanrader!

Astra 3B (23.5E) - 11778.00 V - Txp: 68 - Beam: Europe DVB-S2 (QPSK) - 27500 9/10 (49.2 Mbps) - NID:3 - TID:3204

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Klopt echter er zijn nog geen "native" producties. Alles is geconverteerd vanaf 2D materiaal momenteel. Misschien in de loop van volgend jaar dat er iets echts 3D komt

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Het geeft tevens een indrukwekkende kijk op sommige Rubensiaanse zangeressen.

Nu begrijp ik waarom je weleens op 2 meter van je scherm gaat zitten. :D

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen