norm Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 Hallo allemaal, ik zoek het schema van een Nordmende TV type spectra 63E met thomson F23+ chassis. Bij Steve op de server kan ik het niet vinden. Geweldige service trouwens die server van Steve, hier heb ik al vaker wat aan gehed. groeten, Norm
jeevanhoof Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 hoi, wat is het probleem, misschien kunnen we je helpen met de oplossing. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Steve Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 kijk even bij ICC8 chassis (een nordmende F23+ is volgens mij een Thomson ICC8)
norm Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 Bedankt Steve, het is inderdaad een ICC8 De tv werkt nog, maar het blauw is niet stabiel. Af en toe zijn er blauwe terugslaglijnen zichtbaar en verkleurt de achtergrond. De beeldbuis is nogh redelijk, maar aan de beeldranden wat vervorming, waarschijnlijk een paar elkos vervangen. Alvast bedankt voor het meedenken. Groeten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen