Gast Gman2oo6 Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 Hoi ok heb de laatste PLI erop staan nu zie ik dat er ook HD picons zijn echter weet ik niet hoe ik deze naar de flash moet zetten laat staan dat ik ze überhaupt geïnstalleerd krijg ik heb het dan over deze picons http://www.pli-images.org/forum/viewthread.php?forum_id=64&thread_id=14664 Iemand die mij kan helpen ??
meule Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 Ikzelf heb ze ingeladen via core ftp of via DCC in de map picon
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Origineel bericht van: meule Ikzelf heb ze ingeladen via core ftp of via DCC in de map picon ja maar dat is dan op de hdd en ik wil ze graag in mijn flash ivm het iedere keer opstarten van hdd bij zending wissel
Creatura Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Is een USB-stick aan de achterkant geen betere oplossing om je picons op te slaan? VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
meule Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Ze staan dan helemaal niet op de hdd maar gewoon in je box. hetzelfde wanneer je ze download
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Origineel bericht van: meule Ze staan dan helemaal niet op de hdd maar gewoon in je box. hetzelfde wanneer je ze download jep en als je ze dan installeert komt ie met de vraag 1: flash 2: HDD maar goed hoe heb jij het dan gedaan gewoon die hele map naar de map picon overzetten en dan ziet hij het zelf ??
Keep it Cool Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Origineel bericht van: Gman2oo6 Origineel bericht van: meule Ze staan dan helemaal niet op de hdd maar gewoon in je box. hetzelfde wanneer je ze download jep en als je ze dan installeert komt ie met de vraag 1: flash 2: HDD maar goed hoe heb jij het dan gedaan gewoon die hele map naar de map picon overzetten en dan ziet hij het zelf ?? Ik heb ze eerst op de HDD laten zetten en daarna even via de PC naar een USB stick gezet de hele map PICON daarna stick achterin de VU en dan na 1 x zappen zag de VU ze dan ook direct. Dus echt de hele map verplaatst.
meule Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 De picons die je wilt download je op de computer. Dan start je of dcc op of een ftp programma (in mijn geval ftp core)Je ziet dan een map picon staan en zie je die niet maak je hem zelf. Daarin Kopieer je alle picons.
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Gman2oo6, wat is eigenlijk je belangrijkste reden om ze in de flash te plaatsen, wellicht de zaptijd, of iets anders? zelf heb ik het enkele malen geprobeerd met picons maar ik zie de lol der niet van in EN 't wordt trager, zelfs in flash al die extra logo's en tijd verlies en beheer wegens problemen daarnaast nog eens dat ze niet altijd aansluiten op skin en zelfgemaakte settingslijsten. Second Life Mungo Parker
-=Mardini=- Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik heb problemen met mounten, Ik gebruik vti image in de flash, maar hoe moet ik nu de usb mounten en picons installeren op usb. ben al de hele dag bezig maar ik zie nergens mount optie staan,. Graag even hulp Vu+Duo,Ubuntu 10.04 LTS Server, DM500,110 ALuSchotel, 0.1 SMart LNB, Stab hh100, En alles is open.
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 heho, wat heeft dat met de picons te maken....? zou der als ik jou was een eigen topic van maken. ciao Second Life Mungo Parker
WIWA Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Origineel bericht van: Gman2oo6 Hoi ok heb de laatste PLI erop staan nu zie ik dat er ook HD picons zijn echter weet ik niet hoe ik deze naar de flash moet zetten laat staan dat ik ze überhaupt geïnstalleerd krijg ik heb het dan over deze piconshttp://www.pli-images.org/forum/viewthread.php?forum_id=64&thread_id=14664 Iemand die mij kan helpen ?? Als je ze in de flash wilt plaatsen dan moet je hier zijn: usr/share/enigma2/picon als de map picon niet bestaat dan deze aanmaken. Heb ze daar zelf ook staan, maar alleen van de zenders die ik wel eens bekijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen