Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Ik heb via het een Gold Card progger de duck files werkend gekregen(ik kan de NL C+ zien), alleen nu heb ik geen ontvangst voor C+ Spanje/Frankrijk. <BR>Enig idee wat ik fout heb gedaan ?Welke aanpassing moet ik doen om ook deze te zien ?<P>Please help
Gast Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 dit heeft te maken met de software versie van je decoder, waarschijnlijk gebruik je een decoder zonder CI slot dus embedded en waarschijnlijk enkel voor SECA<BR>misschien een flipz ofzo... als je dat er ff bij kan vermelden dat zou helpen maar mocht je inderdaad een decoder zonder CI sloten hebben dan moet je volgens mij de firmware van je decoder bv naar spaans zetten en dat is allemaal lastig...<P>laat ff weten welke decoder<P>[_raDXnl_]<P>-sky is indeed not the limit-
Gast Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 Bedankt voor je snelle reactie. <BR>Ik maak gebruik van een philips seca ontvanger. <BR>Hopelijk is het makkelijk te verhelpen.
Gast Geplaatst: 23 juli 2001 Geplaatst: 23 juli 2001 als je de file bij duck vandaan hebt staat er volgens mij ook de juiste file voor de philips bij.<P>volgens mij gewoon op zijn eigen site, zo niet, volg even de links op zijn site, je moet inderdaad even een ander file hebben en dan loopt ie lekker...<P>c-ya !
Aanbevolen berichten