Ga naar inhoud


Travelsat UFO Camper Portugal ontvangst


Gast Lessapins

Aanbevolen berichten

Hallo lezers, ik ben nieuw op dit forum en ben opzoek naar een goed configuratie voor mijn campertje. Ik denk dat de travelsat ufo een goede antenne is om in te bouwen maar ik sta open voor andere betaalbare ideeen. Ik wil sataliet tv (canaldigital abbo.) kijken via mijn laptop hp dv 9000. Is het ook mogelijk om via een usb poort de aansluiting naar de ontvanger terealiseren?

ik ben een leek op dit gebied dus grag advies.

 

Groet

Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Lessapins
...Ik denk dat de travelsat ufo een goede antenne is om in te bouwen maar ik sta open voor andere betaalbare ideeen.

Dag Herman,

Ik denk dat je niet verkeerd zit als je roept dat de Travelsat Ufo een goede antenne is maar deze equivalent van een normale 60cm schotel is voor de ontvangst van de meeste Nederlandse zenders in Portugal ontoereikend.
Je kunt er wel een paar zenders mee ontvangen maar het houdt niet over.
Verder zeg je dat je de eventueel te ontvangen zender via jouw laptop wilt bekijken en ook dat zal vast wel lukken maar je zegt er ook bij dat je een leek bent op dit gebied.
Om die reden zou ik je willen adviseren, koop een eenvoudige LCD TV want de TV ontvangst via de laptop levert toch wel wat onverwachte problemen op die als leek meestal niet kunt oplossen.


Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...