Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Ik ben vrij nieuw in de Dreambox wereld en ben nu de trotse bezitter van een Dreambox 7020. Nu heb ik ontdekt dat er een knop op de AB zit: "TV". Die zit naast de knop "DREAM" Is het zo dat je door middel van de knop TV, de TV kan bedienen? Een soort universele AB funktie dus. Als dat zo is, hoe stel je hiervoor de juiste code in? Ik heb ook een connector in het batterijvak van de AB ontdekt. Heeft dat er wat mee te maken? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
vGnp Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Met de connector is (geloof ik) via JTAG de AB te programmeren. Kijk even hier voor de handleiding, daar staan de codes in. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 OEPS verkeerd topic Le Sud Nino Ferrer
Sigma Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Misschien heb je hier wat aan Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
petty Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Hi, Ga naar http://www.dream-multimedia-tv.de/downloadcenter en daar naar fernbedienung. Daar kun je volgens mij alles vinden. Veel succes. Petty Zeg nooit nooit
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 Ik ga het morgen uitproberen. Hartelijk dank voor de tips. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Zilverster Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 @Drs. IJzerbout, Philips TV's werken gewoon met die knop, met TV's van een ander merk heb ik geen ervaring , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2010 Het werkt. Na het ingeven van de code deed ie het. Bedankt aan iedereen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Neptunus Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Echt één van de grootste voordelen van de Dream AB: geen aparte AB van de TV meer nodig. Daar komt nog eens bij dat deze AB gemakkelijk "blind" te bedienen is. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
chefke Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Weet iemand toevallig de code voor de MIRAI DTL-642E500? De aangegeven code in de manuals werken niet. Ook werkt de automatische zoekfunctie (991) niet of niet goed. Wellicht iemand een idee?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen