Neptunus Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Ik zie bij het afsluiten dat er updates zijn om geïnstalleerd te worden, deze worden echter niet geïnstalleerd met als gevolg dat het bij het opstarten er wordt geprobeerd het één en ander te configureren en dat lukt dan niet (blijft op nul procent staan). Het duurt ongeveer 5 minuten voordat er uiteindelijk wordt doorgestart. Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan ik die klaarstaande updates verwijderen? Graag advies. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Kimble Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 De oorzaak kan zijn dat de bron (plaats van opslag) niet bereikt kan worden, zoals ik vandaag heb met Windows 7. Via Windows-Update zet ik deze dan ook uitgevinkt en verschijnt de volgende keer niet meer. Wat wel eens wil helpen is de computer af te sluiten en te keizen voor updates installeren via het afsluiten-menu. Anders wil het doen van updates in veilige modus wel eens helpen. Onderstaand de Update van 06:20 vanmorgen, die ik dan maar over sla en die komt vanzelf nog wel een keer langs.
JohnO Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 laptopje? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 dan gewoon 220 inprikken Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Kimble Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Origineel bericht van: JohnO dan gewoon 220 inprikken Laptop zit zonder accu aan 230 via adapter. Heb het ook wel eens op het vaste systeem, die bekabeld op ADSL zit. Zie dus niet echt de link. Wel dat ik er vaak rommel af gooi van "tijdelijke" mappen die Gates gewoon op je HD laat staan. Bij opstarten worden al die mappen verwijderd.
Puch Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Had hetzelfde probleem Zelf installeren via Windows update (dus niet als je afsluit) en het probleem is gelost Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Neptunus Geplaatst: 3 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2010 Was inderdaad de oplossing. thnx Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen