zonnig Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 Ik wil een C+card overnemen waar een basisabbonement op staat (mensen hebben dit al een paar jaar, maar willen geen schotel meer). Mijn eigen kaart wil ik upgraden naar een entertainmentpakket en ook de kaart die ik overneem (kost 2.50 extra volgens de website van C+). Kan ik de kaart zomaar overnemen of doet C+ daar moeilijk over? Heeft iemand daar ervaring mee? Hoelang gaat er overheen dat ik ook ook op de 2e kaart een entertainmentpakket heb? AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Cobus R Geplaatst: 1 oktober 2010 Geplaatst: 1 oktober 2010 ik heb het gewoon gedaan en de 2e kaart als 2e kaart geregistreerd en dat ging goed. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Snoopy Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Die van mij (formulier) is nu al twee weken verstuurd en nog niets gehoord of gezien. Maar weer hopen dat het goed gaat. CanalDigitaal zou er goed aan doen eens per mail voortgangsberichten te sturen. Dat kan automatisch bij een goede administratie.
vincent1971 Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 C+??? je bedoelt zeker CD Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Snoopy Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Mijn kaart draait hier inmiddels. Heeft een dag of 10 geduurd maar kan ook wel eerder zijn want laatste dagen niet geprobeerd. Mijn 'twee weken' verhaal klopte niet. Dus er gaat ook wel eens iets goed en vlot bij CanalDigitaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen