Gast Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 heb een Nokia 9200 met dvb 2000 v1.82.0v ext.by Sandra final ext. bt noonemanit ver 2.1 gebruik een dubbele lnb met diseqc Heb er een nieuwe setting lijst opgezet satkoos 09042002 Het problleem is : Als ik naar een ander kanaal ga bv van ned 1 naar ned 2 dan heb ik geen signaal. Als ik dan naar menu 6 ga (tuner) en de diseqc op 2 zet heb ik weer beeld als ik nu hier weer uit ga is de instelling weer verdwenen en moet ik weer het zelfde doen . Is er iemand die ook zo iets aan de hand heeft gehad?? En hoe is het op te lossen ?? gerrit
Ome Merde Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 je hebt een settingslijst van 9 april jl. dus echt nieuw is ie niet. Ik zou eerst effe een andere lijst scoren : klik hier . In de lijst moet je de Astra-kanalen die in de lijst van Satlook standaard op diseqc 1 staan, veranderen in diseqc 2 (alle Astra-kanalen selecteren (blauw maken), rechtermuisknop (eigenschappen) en dan diseqc 1 veranderen in 2) en vervolgens de hele zooi in je mediamaster uploaden. klaar was je weer, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 Heb de nieuwe settingslijst er in gezet. Het bwerkt weer Harstikke bedankt voor de snelle response! Nu blijkt dat ikde radio kanalen op 4 moet zetten Maar dat zal ook wel lukken. bedankt gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen