Ga naar inhoud


Zenders 11.739 V op Astra 3 gaan niet open.


Eduard07

Aanbevolen berichten

Sinds vanochtend gaan bij mij op alle kaarten transponder 11.739 V met Boomerang en themakanalen niet meer open.

Zijn er meer die dit hebben?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank voor jullie snelle reacties!

 

@Ppaap, je hebt helemaal gelijk over Ned2HD en SBS6HD! Zover was ik nog niet eens gekomen. Waren ze bij CDS niet bezig encoders te vervangen? Daar zouden wij toch geen last van moeten ondervinden? Ik snap nooit dat ze zelf niet kunnen

checken of alles ok is. confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde probleem. Het geluid hoor ik wel maar het beeld van het vorige kanaal loopt er doorheen. Net als met een hele zware regen- of onweersbui.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Hier hetzelfde fenomeen. CDS doet hun naam weer eer aan, echt een stelletje prutsers blijven het.


Hoe zeggen ze dat regelmatig "De zenders staan onder voortdurende controle van ons M7 team" of woorden van gelijke strekking. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
En dan hebben ze nog een pagina "meldingen" en een pagina "aankondigingen" waarop beide niks staat.


Hahaha, ja dat klopt. Ik had daar ook al gekeken en niets gevonden. Momenteel werkt het bij mij weer, SBS6, NED2, Consumenten TV24, etc

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een volledige transponderscan doe krijg ik nu voor de meeste zenders, met uitzondering van SyFy en 13th Street, de naam "DVB Service" ipv de effectieve zendernaam. Hebben jullie dit probleem ook?

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...