freggel33 Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Hallo, Misschien een rare vraag, maar kan ik met Dreambox 800 hd pvr (satelliet) opgenomen bestanden converteren naar een Humax 5050 (kabel)leesbaar bestand? Het zijn toch allebei linux machines? Als ik via ftp een film van DreamBox op de Humax zet, leest de humax die dus niet..... Het gaat dus specifiek om het voor de Humax leesbaar maken van de Dreambox bestanden. Of schop ik nu tegen heilige huisjes? Vu+Solo4K, Dreambox DM 800 HD SE PVR, Rebox RE-2701 SPVR, Humax iHDR 5050C (kabel),Triax 88 cm draaibaar,Triax 78 cm draaibaar
polle58 Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 google eens op: Hmx-TS-Builder ik denk niet dat ik de links hier kan posten, maar zal j een pm sturen
freggel33 Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2010 En inderdaad lukt het (http://www.patrn.nl/Projects/5050c/5050c.html), met reclame er tussen wel, in zoverre, ik kan er ondertitels bij krijgen met de sub knop op de ab. Mag ik je heel hartelijk bedanken voor deze hulp? machtig mooi.... Vu+Solo4K, Dreambox DM 800 HD SE PVR, Rebox RE-2701 SPVR, Humax iHDR 5050C (kabel),Triax 88 cm draaibaar,Triax 78 cm draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen