luc1958 Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 VU+ - config. *********** Heb dat ook meegemaakt bij configureren 1 -- Ga ------- via "MENU" "Amplicaties" "Downloaden met KNOP "GROEN" "Laad CCcam 2.1.4" ----> Zo kan je uw smartkaart lezen 2 -- Werkt wel op vogende config. -------------------------------- - Instellingen - Zenders zoeken - Tunerconfiguratie - TunerA - Configuratie modus - KIES "EENVOUDIG" - Stel dan disecque in "A,B,C,D Gebruik voltage "JA" Verstuur disecq .... "neen" ********************************* Dan kan je "FASTSCAN" "HD" Je kan dan verder alle zenders SCANNEN via "AUTOMATISCH" maar je kan kiezen "ZENDERS BEHOUDEN ? "JA" ***************************************** Dan kan je "TRAVEL HD" bekijken
wigee Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Ik heb nu het zelfde probleem, vind ook geen enkele zender meer op die transponder. Enkele weken geleden heb ik een scan gedaan met de juiste instellingen en de vu+duo vond toen History HD en de Travelchannel HD. Gisteren wou ik nog is kijken op die travel channel hd en nu blijkt de vu+duo geen zenders meer vind op deze transponder. Heb de vu+duo al gereboot opnieuw gescand, full scan op 23° niets helpt... Alle andere zenders van TVV werken wel op 23°. Ik weet het niet meer...
Gast BBsat Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: BBsat handmatige scan doen op één transponder, netwerkscan op aan, voor zoeken zenders verwijderen aan en ingesteld op: Astra 3B (23.5E) - 12109.00 H DVB-S2 (8PSK) - 27500 3/4 Heeft bij mij prima geholpen Ook bij mij leek alles goed ingesteld.....tja Hoi Sjeuneveld, in mijn vorige respons meldde ik dat je voor zoeken zender verwijderen op AAN ofwel op JA moet zetten. Volgens jouw screenshot staat dat nog op nee. Vraag me niet waarom maar als ik hem op nee zet doet ie ook nix. Het is overigens niet zo dat ie op ja ineens alle overige zenders gaat verwijderen, alleen die van de ingestelde transponder. Als je netwerkzoeken ook op aan (ja) zet moet het volgens mij toch gaan lukken.....
luc1958 Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 zoals ik nu denk, de tuner weet niet meer waar de "huidige zenders" zitten. Je weet toch dat het ongeveer 1 x per week veranderd! Begin de hele zenderprocedure, te beginnen met zenderlijst WISSSEN !! Hierboven is mijn versie beschreven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen