Dutch Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik heb mijn 8000 aangesloten op het netwerk en probeer nu met mijn webbrowser op mijn laptop kontakt te krijgen maar krijg een scherm op met username en password. Weet iemand toevallig wat dat moet zijn? Ik ben gewoon benieuwd wat ik kan zien zodra ik binnen ben. Alvast bedankt Heb reeds het forum bekeken of dit eerder gevraagd is maar kan niets vinden. MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
Gast catw Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Als je in het netwerk zit kan je gewoon, net als andere computers in het netwerk, de rebox benaderen met \\xxx.xxx.xxx.xxx\ je vult op de plaats van de kruisjes jou ip-adres in wat je aan de rebox hebt gegeven. Op deze wijze hoef je ook niet met een web-brouwser te werken meek kan je gewoon werken met de explorer of verkenner welke je normaal ook gebruik van maakt als je door de mappen van je computer bladert, werkt ook nog veel sneller. catw
Gast vandoorn Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Met TotalCommander kun je gewoon op je HDD komen zonder password of zo. Je ziet dan Root dubbelkilk daar op en USB1 Werkt prima. gr. Geert
Dutch Geplaatst: 2 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2010 allemaal bedankt voor de hulp - werkt als een trein. MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
amrabed Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Origineel bericht van: Dutch allemaal bedankt voor de hulp - werkt als een trein. Van welke tip heb je gebruik gemaakt!
Dutch Geplaatst: 3 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2010 Ik heb ze alle drie getest en ging goed. File is eigenlijk het makkelijkst en meest eenvoudige. Nu kan ik me browser omzeilen. Ik heb Total Commander gedownload puur uit nieuwsgierigheid, wie weet waar ik dat programma nog kan voor gebruiken in me netwerk. MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
Gast vandoorn Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Met een FTP programma geef je alleen je IP-adres en gebruikersnaam en paswoord laat je leeg. Zo gaat het tenminste bij FileZilla. gr. Geert
Dutch Geplaatst: 3 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2010 De meest eenvoudige manier is je verkenner ( zie reaktie Catw )openen en dan \\xxx.xxx.xxx.xxx\ op de x je ip schrijven, even wachten en je hebt toegang tot al je schijven die in verbinding staan met je Rebox. Geen password geen gebruikersnaam - snel en simpel. Je komt zelfs in je Rebox zelf maar dat lijkt me niet zo slim :-) MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen