meden Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Hallo, Ik ben sinds kort bezig met een dreambox 500-c (kabel dus) en daar draait nu nog geminni 4.70 op maar gaat nog niet van harte maar krijg de zenderlijsten nog niet voormekaar. ik heb een boel gelezen maar wil nu overstappen op open pli heb het al wel gedownload maar hoe installeer je die op de dreambox??? heeft iemand tips en een handleiding of iets dergelijks dan hou ik me aanbevolen.. Ik ben nog een beginner kwa dreambox mvg Dennis
vGnp Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik ga er even van uit dat het een 500+ is: Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ferrarisat Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Box afsluiten Stekker eruit en 5 sec er weer in Knopje op de voorkant indrukken en vast houden als je de stekker erin doet er verschijnt een IP adres deze in je webadres zetten en je komt dan in het flash menu flashen maar DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
vGnp Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Origineel bericht van: ferrarisat Box afsluiten Stekker eruit en 5 sec er weer in Knopje op de voorkant indrukken en vast houden als je de stekker erin doet er verschijnt een IP adres deze in je webadres zetten en je komt dan in het flash menu flashen maar Bij de 500+ kan dat niet, wel bij de 500HD. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
badmeester Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 * De gedownloade image ftp'en naar de map /tmp op de dream500 * Hernoem het bestand naar root.cramfs * Menu, Systeem instellingen, Software update, Handmatige update Succes