meden Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Hallo, Ik ben sinds kort bezig met een dreambox 500-c (kabel dus) en daar draait nu nog geminni 4.70 op maar gaat nog niet van harte maar krijg de zenderlijsten nog niet voormekaar. ik heb een boel gelezen maar wil nu overstappen op open pli heb het al wel gedownload maar hoe installeer je die op de dreambox??? heeft iemand tips en een handleiding of iets dergelijks dan hou ik me aanbevolen.. Ik ben nog een beginner kwa dreambox mvg Dennis
vGnp Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik ga er even van uit dat het een 500+ is: Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ferrarisat Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Box afsluiten Stekker eruit en 5 sec er weer in Knopje op de voorkant indrukken en vast houden als je de stekker erin doet er verschijnt een IP adres deze in je webadres zetten en je komt dan in het flash menu flashen maar DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
vGnp Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Origineel bericht van: ferrarisat Box afsluiten Stekker eruit en 5 sec er weer in Knopje op de voorkant indrukken en vast houden als je de stekker erin doet er verschijnt een IP adres deze in je webadres zetten en je komt dan in het flash menu flashen maar Bij de 500+ kan dat niet, wel bij de 500HD. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
badmeester Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 * De gedownloade image ftp'en naar de map /tmp op de dream500 * Hernoem het bestand naar root.cramfs * Menu, Systeem instellingen, Software update, Handmatige update Succes
paardengek Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Origineel bericht van: badmeester * De gedownloade image ftp'en naar de map /tmp op de dream500 * Hernoem het bestand naar root.cramfs * Menu, Systeem instellingen, Software update, Handmatige update Succes En dat is alleen voor de 500 C / 500 S. Beter is dreamup i.c.m. nulmodemkabel en een computer met compoort. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
meden Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2010 hallo, Bedankt allemaal ik ben al wat verder aan het stoeien met de dreambox het is een 500 c ( kabeluitvoering ziggo/upc) er stond geminni op en nu draait pli er op de zenderlijst is me ook gelukt alleen nu nog de grote uitdaging voor mij de camm aan de praat te krijgen voor decodering heeft iemand nog wat tips voor mij om de kanalen vrij te geven ik heb al wel wat kanalen die ik kan zien de FTA kanalen het kaartje wat ik er nu even voor gebruik is niet geacktiveerd bij ziggo dus alleen ned 1 geeft hij door ( in normale humax decoder) ik wil hem voor 1 box gebruiken dus sard sharing gebruik ik niet.. als iemand mij op weg wil helpen graag zelfs mvg Dennis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen