Penthe Geplaatst: 19 december 2010 Geplaatst: 19 december 2010 Heb hier een Emtec Movie cube 1TB met HD twin tuner die beiden tegelijk op verschillende kanalen kan opnemen, heb er nog niets raars mee meegemaakt. Echter heeft deze geen kaartlezer(ook niet nodig in Spanje). Het is tevens ook een mediaplayer die mkv zonder moeite afspeelt inclusief al het andere. Het is ook mogelijk een dvd te kijken en op dvb-t op te nemen op hetzelfde moment.
erje Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Die Movie Cube D850H lijkt wel ok. Hij heeft bovendien een ingebouwde dvd-player wat mooi meegenomen is. Vraagjes : Speelt hij avi's goed af met .srt ondertiteling ? En maakt hij niet teveel kabaal voor gebruik in de huiskamer ? Erje
Penthe Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Hij speelt avi´s perfect af met .srt ondertiteling(ik doet zowat niet anders). Hij ondersteund echter ook sub files. Het fannetje hoor je inderdaad behoorlijk maar daar heb ik geen last van er zoemt wel meer apparatuur om mij heen namelijk. Hij staat hier dan ook gewoon in de huiskamer.
erje Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Geplaatst: 27 december 2010 Hier vind je een review : emtec movie cube D850H Zappen = 3sec tot 5sec klopt dat?
Penthe Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Het duurt als je record knop in drukt en dan naar de 2e tuner gaat zo´n 3 seconden, en gewoon zappen(met de pijltjes) is volgens mij gewoon in een seconde. Ik heb er in ieder geval geen last van dat hij wat trager zapt. Het duurt enkel lang met zappen als je zapt met het numerieke op de AB, als je gewoon met de OK knop en de pijltjes zapt gaat het rap genoeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen