satlinkies2 Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik heb een probleem met timeshift. Als je tijdens het kijken even op pauze zet, geen probleem. Je kunt na de pauze weer verder kijken. geen probleem. Doorspoelen van reclame. Geen probleem. Maar als je nog aan het kijken bent en de daadwerkelijke uitzending van je programma is afgelopen volgens de EPG, zie je de 2 wieltjes en beeld op zwart. De wieltjes zijn een paar sec. in beeld en daarna niets meer. Om weer beeld te krijgen moet je zappen! Balen als je net een spannende film of serie zit te kijken en dan het einde niet meer te zien krijgt :-( Iemand bekend met dit probleem? Ter info: timeshift staat bij mij standaard altijd aan. Had dit ook op mijn toppie, en dat werkte perfect!
roymar Geplaatst: 2 oktober 2010 Geplaatst: 2 oktober 2010 ik heb ook het zelfde probleem, weet helaas ook niet wat de oplossing is. Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
LINKEY Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Origineel bericht van: satlinkies2 Ik heb een probleem met timeshift. Als je tijdens het kijken even op pauze zet, geen probleem. Je kunt na de pauze weer verder kijken. geen probleem. Doorspoelen van reclame. Geen probleem. Maar als je nog aan het kijken bent en de daadwerkelijke uitzending van je programma is afgelopen volgens de EPG, zie je de 2 wieltjes en beeld op zwart. De wieltjes zijn een paar sec. in beeld en daarna niets meer. Om weer beeld te krijgen moet je zappen! Balen als je net een spannende film of serie zit te kijken en dan het einde niet meer te zien krijgt :-( Iemand bekend met dit probleem? Ter info: timeshift staat bij mij standaard altijd aan. Had dit ook op mijn toppie, en dat werkte perfect! Wat werkt bij mij: Wat je kan doen is de rode knop indrukken en een beetje terug spoelen. Hierna kan je weer gebruik maken van alle timeshift buttons. Mocht je perongeluk pauze/ playpauze hebben gedrukt dan kan je via toets "1" weer in de timeshift mode komen. Voor de hobbbisten ik heb mijn keymap aangepast zodat het ook werkt moet de terugspoel (<<) button. in map: <map context="InfobarTimeshiftActivateActions"> heb ik volgende toegevoegd. <key id="KEY_REWIND" mapto="timeshiftActivateEnd" flags="b" /> Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
stefan.wolfrum Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 leuk die terugspoelbutton. het probleem met alle nagekomen modificaties vind ik dat ingeval van een herinstallatie, je of een enorme bak aan backupbestanden moet maken van alle wat gemodificeerd is (en dan hopen dat die bestanden later nog geldig blijken) of dat je alle modificaties weer moet aanbregen, daarom houd ik het op gewoon dat wat er per on-line levering aangeboden wordt. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen