Gast BBsat Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 De crashlogs van VTI, hebben ze daar wat aan als je die opstuurt? zo ja waar stuur ik die heen?
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2010 eerst en vooral even bij vuplus-support als bijlage plaatsen met probleemvermelding veelvuldig ligt het aan een plugin of skin en combinatie. ciao Second Life Mungo Parker
Dutchsat Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Ik heb op het Elite Image een perfecte ondertitel module. Op moment dat ik de teletxt toets indruk dan verschijnen de ondetitel paginas als eerste en als ik deze indruk dan krijg ik perfecte witte letters met een mooie font, waarbij ook per verschillende acteur verschillende posities op het scherm worden ingenomen. Ik weet niet welke plug-in dit is. Weet iemand de naam van deze plug-in? VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Gast BBsat Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Ok doe ik. Maar dan pas de volgende keer, was onduidelijk, voor mij althans, hoe ze ontstaan zijn. Wil nogal eens te vlug op de knopjes drukken
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2010 Dutchsat, moet dat nu in een VTI image bericht? doei Second Life Mungo Parker
Moderator wiz Geplaatst: 17 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 17 oktober 2010 Origineel bericht van: Dutchsat Ik heb op het Elite Image een perfecte ondertitel module. Op moment dat ik de teletxt toets indruk dan verschijnen de ondetitel paginas als eerste en als ik deze indruk dan krijg ik perfecte witte letters met een mooie font, waarbij ook per verschillende acteur verschillende posities op het scherm worden ingenomen. Ik weet niet welke plug-in dit is. Weet iemand de naam van deze plug-in? Het zou beter zijn om als je dit soort dingen wil vragen er een separate draad van te maken. Zo wordt het een bende hier. dus dutchsat, aub een aparte draad maken voor deze vraag. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen