Ga naar inhoud


overstap ziggo of kpn glasvezel?


French

Aanbevolen berichten

Heb nu schotel, maar wil misschien over wegens kosten, en alles bij een provider.

Ten eerste is het slim om weg van de schotel te gaan, ten tweede ziggo of kpn? Heb met geen van bijde ervaring. Ik download graag films ed, kijk graag alles hd, discovery en engelse kanalen hebben mijn voorkeur. interactieve tv boeit me niet. bellen doe ik via gsm.

ga ik voor Ziggo, hoe is hun ontvanger, of kan ik beter naar een humax ofzo kijken? Ditzelfde voor kpn eigenlijk.

Ik ben aan het vergelijken geweest, kpn lijkt duurder. Maar zie nu even door de bomen het bos niet meer.

Ben nu 30e voor xs4all 8mbit kwijt. 15e voor standaard schotel en hd pakket. Waarschijnlijk zit ik onder de verkeerde rubriek, mijn excuses.

 

bvd Frans

Rebox 8000hd,

maximum E85 Dish,

3X alp, 13E-28,2E-23,5E

1Xtwin alp, 19,2E

venton diwo-418e 4/1,

LG-50ps8000 plasma,

LG-HB954PB HT-set!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben er al achter dat kpn gaat afvallen...

Nu nog de andere vragen tot antwoord brengen.

Zal ik weggaan van de schotel, leuk hoor 4000+zenders, maar ik kijk ze nooit. Alleen dus de

discoverys en bbc's en voornamelijk HD.

Welke ontvanger zou goed zijn voor de ziggo? beste beeld op een lg 50inch plasma.

 

bvd

 

 

Origineel bericht van: French
Heb nu schotel, maar wil misschien over wegens kosten, en alles bij een provider.

Ten eerste is het slim om weg van de schotel te gaan, ten tweede ziggo of kpn? Heb met geen van bijde ervaring. Ik download graag films ed, kijk graag alles hd, discovery en engelse kanalen hebben mijn voorkeur. interactieve tv boeit me niet. bellen doe ik via gsm.

ga ik voor Ziggo, hoe is hun ontvanger, of kan ik beter naar een humax ofzo kijken? Ditzelfde voor kpn eigenlijk.

Ik ben aan het vergelijken geweest, kpn lijkt duurder. Maar zie nu even door de bomen het bos niet meer.

Ben nu 30e voor xs4all 8mbit kwijt. 15e voor standaard schotel en hd pakket. Waarschijnlijk zit ik onder de verkeerde rubriek, mijn excuses.

 

bvd Frans

Rebox 8000hd,

maximum E85 Dish,

3X alp, 13E-28,2E-23,5E

1Xtwin alp, 19,2E

venton diwo-418e 4/1,

LG-50ps8000 plasma,

LG-HB954PB HT-set!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@French,

 

Even internet buiten beschouwing latend !

 

Wanneer ik de schotel niet als hobby zou hebben en ik alle apparatuur nog zou moeten kopen, zou ik er niet aan beginnen.

 

In dat geval zou ik voor Ziggo kiezen, beste keus in ontvanger is dan een Humax nemen, bijv. de Humax5050c, deze geeft ook al HD TV als ondersteuning en je kunt er mee opnemen.

 

In mijn geval is helaas beide mijn hobby en is het dus moeilijk keuzes maken :D , gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Je bent maandelijks veel duurder uit als je nu een overstap zou gaan maken.En wat schiet je er mee op???

 

Wel zou je het adsl abonnement van je kunnen verruilen voor een goedkopere aanbieder..Dat is al een kleine besparing.

 

Is 8 Mbit het maximale wat je aan snelheid kunt krijgen op jouw adres???Is er een speciale reden dat je Xs4All hebt??

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb xs4all destijds genomen ivm nieuwsgroepen, en ze kwamen altijd erg goed uit de bus. Het is ook het feit, bij een ander, bv ziggo krijg ik voor het zelfde geld, dubbele snelheid.

Qua tv ben ik overtuigd het lekker zo te laten. Ben eigenlijk een gelukkig schotel gebruiker, ding werkt perfect, en qua kosten valt het reuze mee.

 

vraag is nu, welke provider... zijn er zoveel, en ik heb bv geen vertrouwen in een tele2 scarlet oid. Online, is dat iets? Samen met CD. Nadeel is dat je er meteen lange tijd aan vast zit:(

 

thanks

Rebox 8000hd,

maximum E85 Dish,

3X alp, 13E-28,2E-23,5E

1Xtwin alp, 19,2E

venton diwo-418e 4/1,

LG-50ps8000 plasma,

LG-HB954PB HT-set!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Ik zelf heb ook Xs4All dit uit noodzaak omdat ik een "klein" menings verschil met KPN had toen die tijd.

 

Inmiddels is mijn abonnement bijna zo ver dat ik hem kan opzeggen..Ik heb inmiddels UPC tv en betaal de 16,80 al dus ga daarna op kabel internet voor mij in dit geval stukken goedkoper en de snelheid het dubbele.

 

Heb je geen standaard kabel zoals in jouw geval dan moet je bij die 35,00 helaas ook nog de basis kosten van je kabel tv erbij tellen...En dan ben je weer veel duurder uit.

 

Over Tele2 - Alice - BBnet- Online enz..?? De 1 is tevreden en de ander wil er nooit meer wat mee te maken hebben!!Misschien handig om even een topic te openen waar je ervaringen vraagt met de geboden ISP's in jouw regio?

 

Mijn vriendin heeft Online ik ben daar zeer tevreden over..1 min puntje is alleen dat hun software updates voor de modem doen wanneer het hun schikt!!!Helaas is dat meestal net op een moment dat ik geen tijd vrij heb om de poort opnieuw te forwarden naar de VU+Duo..Die benader ik altijd van buiten af.

 

Maar sluit Online rechtstreeks via hun af..en niet via CD als hun een aanbieding hebben??Dan kun je die ook bij Online zelf afdwingen.(ik heb toen een T-Mobile stick gratis gekregen voor de laptop bij een jaar abonnement)

 

Nou succes,

 

Groet Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo is best leuk en aardig - maar hoe lang is de retentie die zij bieden bij de nieuwsgroepen? als dit maar heel weinig is (wat ik gok) dan heb je er niet verschrikkelijk veel aan als je 50gb per maand mag downloaden.

Ook vervelend is dat je bij ziggo 16 zoveel betaalt voor het basispakket - en daar bovenop nog eens 5.95 voor de HD zenders - die nog niet eens compleet zijn.

 

Als je alles in 1 wilt - kan je inderdaad beter naar online - want die hebben aanbiedingen samen met canal digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie antwoorden. Ik zal daarmee ook meteen een topic openen ivm isp. Het is hier uit de hand gelopen whistle

Ik weet nu in elk geval wat ik wil qua televisie. Gewoon schotel. Ben er erg content mee, en ben er nog steeds van overtuigd dat niets kan tippen aan dat ding.

Voor alsnog erg bedankt voor de reacties!

 

Frans

Rebox 8000hd,

maximum E85 Dish,

3X alp, 13E-28,2E-23,5E

1Xtwin alp, 19,2E

venton diwo-418e 4/1,

LG-50ps8000 plasma,

LG-HB954PB HT-set!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Om mee te nemen bij je besluit voor internet, bij Online bespaar je ook nog eens 7,50 euro extra per maand + maandelijks opzegbaar zolang je klant bent van T-Mobile. (af te sluiten via T-Mobile).

 

Zelf heb ik wel voor Ziggo gekozen i.v.m. veel hogere upload plus dat adsl aan zijn maxium zit en glasvezel in deze buurt voorlopig niet zal worden aangelegd en Ziggo in theorie t/m 400 Mb/s kan aanbieden met huidige technologie zonder dat je andere modem etc. nodig hebt.

 

Kwa tv aanbod ben ik overigens zeer content met schotel.

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...