Con Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 Wat vergeet ik, of wat doe ik verkeerd? Kanalenlijst aangepast "gewrite" maar geen nieuwe lijst te vinden in de Dream. Mis ik wat? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gerard 76 Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 heb je enigma ver3 of enigma ver4 ingesteld? voor een 7025 moet 't ver3 zijn.
Con Geplaatst: 3 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 heb je enigma ver3 of enigma ver4 ingesteld? voor een 7025 moet 't ver3 zijn. Inderdaad als ver4 ingesteld, ben benieuwd. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
SIMBAke Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 kheb net het zelfde probleem , ik save de lijst dan en plaats hem dan met dreamboxedit , dan lukt het wel maar is niet logisch natuurlijk dm800 enigma ver4 ingesteld VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Con Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: M_Z Doe eens een reboot.M_Z Omdat ik niet zeker ben of je een echte reboot kunt uitvoeren rechtstreeks op de Dream heb ik dat maar gedaan met Dreamset gedaan. En inderdaad de zenders zijn overgenomen. Wel vreemd dat de naamswijzigingen niet zijn overgenomen, bijvoorbeeld BBC four in BBC 4 is toch als BBC four weggeschreven. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Cobus R Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Dat veranderd de dream automatisch De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Con Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: Cobus R Dat veranderd de dream automatisch Dan ben ik op dit punt weer helemaal bij, dank. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
DeBeek Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 En kan je blokkeren zodat jouw naam blijft staan.. In dreamboxedit dubbel klikken op de zender, naam veranderen en "keep" aanvinken. dreamset heeft deze optie ook, maar heet anders..
Con Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: DeBeek En kan je blokkeren zodat jouw naam blijft staan.. In dreamboxedit dubbel klikken op de zender, naam veranderen en "keep" aanvinken. dreamset heeft deze optie ook, maar heet anders.. Eerst maar eens even met DreamboxEdit stoeien, wordt toch nog vervolgd. Dank voor deze nieuwe (voor mij) info. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen