peterksr Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 hallo, ik ben aan het zoeken geweest hier hoe je een opname kan wissen van mijn harddisk van Vu duo met expirimental immage van 19-08-2010. kan iemand mij even op weg helpen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Dolf Geplaatst: 3 oktober 2010 Geplaatst: 3 oktober 2010 In de opname lijst op de rode knop drukken? Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
peterksr Geplaatst: 3 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2010 Origineel bericht van: Dolf In de opname lijst op de rode knop drukken? Dolf. rode knop gedruk zonder resultaat peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2010 heb het zelf maar opgelost door de opnames met total commander te wisssen. 1 maal VU+ DUO +
WIWA Geplaatst: 10 oktober 2010 Geplaatst: 10 oktober 2010 Bij sommige images werkt de rode knop niet. Bij VTI is het zo dat je het bestand selecteert die je wilt wissen en dan op de menu knop drukken, daar staat dan verwijderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen