Hemant Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Hoi, Is het jullie ook opgevallen dat ziggo een 3d testkanaal heeft? Ik zie daar dubbel beeld 2x hetzelfde nasst elkaar? Met de bril op zie ik hetzelfde. Wie weet wat voor functie dat kanaal heeft? En of ie te gebruiken is met mijn Panasonic TV? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
winwiz Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 misschien moet je eens de gebruiksaanwijzing doorlezen? Dan weet je hoe je dit in moet stellen om in 3d te kunnen kijken Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Snuffer Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Tjonghe tjonge dit is wel het toppunt hoor sorry dat ik het zeg.......... Een VT20 en dan niet weten hoe het werkt koop dan gewoon een sony of zo voor 900 euro. Let op straks is het nog een 52 Inch ook Maar goed ga naar de groene knop op je afstandsbediening ga dan naar 3D 2e van links en zet daar naast elkaar aan. Vergeet niet dat je niet kan zappen indeze optie. O ja en voor het geval dat het knopje op de bril indrukken als het signaal (120HZ) niet meer op de bril wordt aangeboden schakelt hij uit dus blijf niet druken. Hoe lang heb je deze TV al en waar staat je Gamma op??? Een zeer tevreden gebruiker van de beste TV op dit moment. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
stefke Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Even een vraagje van mijn kant dan.. Op hoeveel moet die gamma waarde best staan dan? Grtz
Hemant Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2010 Ja sorry. Ik heb de TV niet gekozen voor 3d maar voor 2d beeld klwaliteit. Heb geen demo CD want ik heb de blu-ray er niet bij gekocht dus kon niet spelen met 3D. Ik was gister dus aa het zappen en zag de 3d kanaal voorbij komen. Maar dacht voordat ik alles uit de kast haal eerst effe kijken of het wel werkt. Voor zever ik weet staat 3d op automatisch dus dat zou hij zelf moeten oppikken toch? Dus waarom handmatig op side by side zetten? Ja die handleidning heb ik doogenomen maar moet wel zeker zijn dat het 3d is anders zitten ik voor jan met z'n korte achternaam met die bril op. Heb vorige keer als een test geprobeerd te downloadne maar dat ging ook niet helmaal lekker. Beeld was 3d maar van een andere type. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Moderator ceesv Geplaatst: 4 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 4 oktober 2010 Wanneer je side bij side ziet, zal je 3d TV in ieder geval het kunnen samensmelten tot een beeld. Wanneer er ook diepte in het beeld zit, zal je zonder bril een "onscherp dubbel" beeld zien. Wel bij een nieuwe bril eerst even het plastic lipje bij de batterij eruit trekken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bigtwin Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Als je tv een "dubbel" beeld geeft, staat hij op dat moment in de 3d mode. Brilletje op (en aanzetten natuurlijk) en kijken. Mocht het niet werken, kijk in de setup even of de eyewear ook aan staat. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Snuffer Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Die Gamma staat bij mij op 2,2 dat is de mooiste stand. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Hemant Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2010 Gister getest. De 3d stod op Auto maar werd dus niet opgepakt. Zag 2x hetzelfde op 1 scherm. In 3d menu side by side aangezet en toen werd het beeld samengeperst tot 1 ik zag dat ie wat waziger was. Bril op en inderdaad je ziet diepte. Maar 3d ziggo hmm nog niet echt. Ik weet in iedergeval dat 3d het doet ne mijn brilen ook. Weet iemand waarom 3d auto niet wordt opgepikt? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
winwiz Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Origineel bericht van: Hemant Gister getest. De 3d stod op Auto maar werd dus niet opgepakt. Zag 2x hetzelfde op 1 scherm. In 3d menu side by side aangezet en toen werd het beeld samengeperst tot 1 ik zag dat ie wat waziger was. Bril op en inderdaad je ziet diepte. Maar 3d ziggo hmm nog niet echt. Ik weet in iedergeval dat 3d het doet ne mijn brilen ook. Weet iemand waarom 3d auto niet wordt opgepikt? volgens mij werkt auto alleen vanaf Blu-Ray Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Snuffer Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Juist ja en dan nog alleen met de Panasonic players. Helaas ik heb een Samsung 3D speler bij mijn VT20 dus kan diet niet testen.. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Moderator ceesv Geplaatst: 6 oktober 2010 Moderator Geplaatst: 6 oktober 2010 Ik heb wel de 3-d Panasonic Blue-Ray player en kan bevestigen, dat automatisch 3-D op je PV20 werkt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hemant Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 Ok ben ik weer helemaal blij. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen