lujo Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Ik draai Gemini 4.70 en heb het probleem dat als ik andere satellieten op groen zet dat ik ze onder "Setup --> Service Searching --> Satfind" niet kan selecteren. Onder "Setup --> Blue Panel --> Extras/Setup --> Satellites.xml Loader --> Europe, Africa & Middle East" staan ze gewoon op groen. Vreemde is dat ik vandaag wel 4.8E, 13E, 19.2E, 23.E en 28.2E wel gewoon normaal heb toegevoegd. Ik wou net nog 16E en als test 42E toevoegen maar die staan op groen maar toch kan ik ze niet selecteren om te scannen. Ik heb als paar keer "restart Enigma" en "restart" gedaan maar dat mocht niet helpen. Hoe nu verder?
mebo870 Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Hier Link kan je een nieuwe satelitte xml downloaden en dan overzetten naar je box The key to happiness. Stay away from idiots
lujo Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2010 Bedankt, dit ga ik ook proberen als ik normale manier niet meer aan de praat krijg. Maar is dit een bekend probleem wat ik heb, want het lijkt mij dat zoiets altijd moet blijven werken.... Ik heb mijn "satellites.xml" bekeken en daar zie ik gewoon 42E satelliet met frequenties staan maar geen 16E. Ook iets vreemds..... In "satellites.xml old" staat die 42E ook niet aangezien ik die pas later toegevoegd heb, dus dat is logisch. Dus met andere woorden: - 42E wordt wel toegevoegd maar is niet zichtbaar om te selecteren. - 16E wordt niet eens toegevoegd..... Zowel "satellites.xml" als "satellites.xml old" staan op 755 Zou iemand voor mijn willen kijken of bij hem die 16E wel toegevoegd wordt? En een tip misschien hoe ik dit kan oplossen (zoder dat ik opnieuw moet flashen)? [edit]satellites.xml en satellites.xml old toegevoegd[/edit]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen