Seewan Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Hi, Hoe kan ik de harde schijf door mijn Vu+ Solo formateren? Heb ik applicaties voor nodig?
wortellica Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Bij Menu /instellingen /systeem/harde schijf/formateren
Seewan Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: wortellica Bij Menu /instellingen /systeem/harde schijf/formateren Maar deze optie (Harde schijf) zit niet bij menu. Ik heb overal nagezocht, helaas zit niet er.
Seewan Geplaatst: 4 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: wortellica Welke image zit erop? Hoe kan ik weten welke image zit er op/
Seewan Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2010 Origineel bericht van: wortellica Welke image zit erop? Ik heb na gezocht, en het is VTI- team image release v.2.0
M_Z Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Zolang de harde schijf niet wordt herkend, zal dit menu ook niet verschijnen. Controleer de aansluitingen nog eens goed en start de ontvanger opnieuw op. M_Z
Seewan Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2010 Origineel bericht van: M_Z Zolang de harde schijf niet wordt herkend, zal dit menu ook niet verschijnen. Controleer de aansluitingen nog eens goed en start de ontvanger opnieuw op. M_Z Bedankt iedereen, het is gelukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen