Loui (K) Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Ik heb de laatste Pli (OpenPLi-beta-dm8000-20101004)op mijn Dm8000HD gezet nu zie ik dat de audio instelling niet meer onder de gele knop zit maar gewoon in het menu.maar druk ik alsnog op de gele knop dan crasht de boel hier.is dit uit te schakelen zodat de gele knop geen functie meer heeft?
DeBeek Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 morgen even updaten, dan moet het weer over zijn..
Loui (K) Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2010 Origineel bericht van: Loui (K) Ik heb de laatste Pli (OpenPLi-beta-dm8000-20101004)op mijn Dm8000HD gezet nu zie ik dat de audio instelling niet meer onder de gele knop zit maar gewoon in het menu.maar druk ik alsnog op de gele knop dan crasht de boel hier.is dit uit te schakelen zodat de gele knop geen functie meer heeft? Nu staat OpenPLi-beta-dm8000-20101005 erop maar ook nu blijft dit probleem,en ik merk als ik de taal op Dutch zet blijft de audio taal op orginale stand staan dus bij b.v.b JamJam is dat Hongarije geloof ik.Dus dit werkt niet echt goed.
Littlesat Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Was een skin fout in de EHD Magic skin (een plaatje verwees naar een plek van de normale HD Magic skin). Als je ook de gewone HD Magic installeerd (je hoeft hem niet te selecteren) dan gaat het goed. Voor meer info zie: http://www.pli-images.org/forum/viewthre...536#post_160536 Citaat: morgen even updaten, dan moet het weer over zijn.. Ik zag dat de fix nog niet gecommit was. Dus de work-a-round is momenteel de gewone HD Magic installeren (je hoeft hem niet te selecteren). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2010 Aha dus dat was het,Oke dan proberen we het nog eens.Bedankt nvoor de tip.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen