Sjoerd007 Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Hoe kan ik mijn startup zender wijzigen naar een andere zender uit de zenderlijst. Wanneer ik nu mijn dreambox aanzet, dan opent hij nu standaard met private spice
D_V Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Hij opent toch altijd op de zender waar je op afsluit dacht ik?
Gerard 76 Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Open je zenderlijst. Selecteer het gewenste opstartkanaal. Druk op menu. Kies dan optie 2.
Sjoerd007 Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Open je zenderlijst. Selecteer het gewenste opstartkanaal. Druk op menu. Kies dan optie 2. Dit werkt waarschijnlijk alleen met openpli. Ik heb gemini 5.0 en daar zie ik deze opties niet wanneer ik op menu optie 2 druk.
Gerard 76 Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Hmm,Gemini ken ik niet zo goed. Maar ook daarin moet 't toch wel mogelijk wezen,lijkt me. Als je visite krijgt en je zet de TV aan met ff later Private Spice erop...... Da's een mooie binnenkomer
Sjoerd007 Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 Ik heb het al gevonden door op de gewenste zender te drukken en vervolgens de dreambox opnieuw te starten via het menu.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen