Teuniz Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 De titel zegt het al,ik ben op zoek naar een quad-LNB of een andere oplossing om met één schotel Hotbird, Astra 1, 2 en 3 te kunnen ontvangen zonder rotor. Ik heb even snel gezocht maar kon ze niet vinden. Bestaat zoiets wel? /********************************************/ /* Dreambox 7025+ DVB-S & DVB-C tuner */ /* Stab HH100 rotor */ /********************************************/
vGnp Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Kijk hier eens. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Ventura Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Visiosat Bi-satellite G4 quadro is een mogelijkheid.
Gast wanderer Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Technisat Multytenne Quad @vGnp....hij zoekt een quad lnb....
vGnp Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Origineel bericht van: wanderer @vGnp....hij zoekt een quad lnb.... Nou, gezien zijn opmerking of een andere oplossing om met één schotel Hotbird, Astra 1, 2 en 3 te kunnen ontvangen zonder rotor denk ik dat TS op zoek is naar een LNB met 4 koppen in 1 behuizing, zeg maar twee aan elkaar gelaste Duo LNBs. Maar die bestaan ten eerste niet, en een quad LNB is iets anders dan een LNB voor de ontvangst van 4 satellieten. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
wolverine Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 De link naar het triax topic door Vnp is zeker een goede oplossing. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Gast wanderer Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 hij zoekt een quad lnb en ik heb in de bijlage aangetoond dat die bestaat, vGnp beweerde van niet....
firescoob Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Origineel bericht van: Teuniz De titel zegt het al,ik ben op zoek naar een quad-LNB of een andere oplossing om met één schotel Hotbird, Astra 1, 2 en 3 te kunnen ontvangen zonder rotor. Zou je even aan willen geven hoeveel ontvangers je aan wilt sluiten om je vraag te verduidelijken, nu is er net te weinig info om je vraag goed te kunnen beantwoorden. Met als gevolg dat we moeten gissen wat je nu exact wilt weten. Jou vraag is nu zowel linksom als rechtsom uit te leggen. MvG Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
Teuniz Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2010 Ik heb één ontvanger en ik wil naar vier verschillende satellieten kijken. De link van vGnp naar het artikel over de Triax 78 met multiblock 4 lnb's is heel interessant. Allemaal bedankt voor de info. Ik ga me er wat verder in verdiepen. /********************************************/ /* Dreambox 7025+ DVB-S & DVB-C tuner */ /* Stab HH100 rotor */ /********************************************/
firescoob Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Ik zou voor een wavefield T90 of T55 gaan, daar deze toch wel meer slechtweer reserve heeft en mogelijkheid tot uitbreiding in de toekomst. Multibeam ok het is een beetje meer werk met installeren maar je bent eenvoudigweg flexibeller voor de toekomst. mocht je toch voor een triax gaan, neem dan de 90cm omdat deze schotel eigenlijk maar voor een lnb ontworpen werd en hoe meer uit het midden je lnb zit, hoe zwakker het signaal wordt. MvG Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen