Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om de duo als solo te gebruiken? Zonder dat hierdoor de werking van de ontvanger nadelig wordt beinvloed?

(zitten er trouwens 2 losse tuners in of is dit 1 tuner"blik")?

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

• Moderator
Geplaatst:

ik begrijp je vraag niet helemaal.

Tuurlijk kan je maar 1 tuner aansluiten en extern een disk aansluiten. Maar waarom zou je dat willen dan?

Als je maar 1 kabel tot je beschikking hebt kan je toch intern de tuners doorlussen en er toch nog lol aan hebben van de 2e tuner.

Je hoeft natuurlijk geen harddisk in je duo te bouwen, je mag natuurlijk ook een externe disk aansluiten.

groet,

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

als je maar een tuner configureert heb je precies wat je vraagt een solo. (single tuner)

maar met een beetje grotere afmeting en een optie om een hdd in te bouwen.

ciao

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

De tuners zitten in het moederbord, zijn geen plug-in tuners. Je kunt er hardwarematig geen solo van maken, wat je er ook al mee wilt bereiken.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

Dank allemaal.

Was simpel omdat ik maar 1 kabel ter beschikking heb in de wnkmr maar wel de extra's van de duo zou willen...

Dat doorlussen, waar ik niet bekend mee ben, betekent dus dat je dan ook zou kunnen opnemen van een andere transponder?

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:
Origineel bericht van: Soulman
Dat doorlussen, waar ik niet bekend mee ben, betekent dus dat je dan ook zou kunnen opnemen van een andere transponder?
Ja, zolang die in dezelfde band zit en dezelfde polariteit heeft.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen