Ga naar inhoud


Beeld


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een humax 5400 en altijd perfect beeld gehad maar de laatste tijd is het iets minder, ligt dat aan de flash of weet iemand wat de oplossing is, hij staat op rgb, groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat mankeert er aan het beeld?

Instellingen gewijzigd?

Strepen in beeld? (in dat geval mogelijk voedingsproblemen, lees daarvoor de vele berichten op het board die gaan over vervangen van elco's in de voeding)

 

Bij mij overigens ook rgb en wel goed beeld (via scart).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt, maar ik heb het sinds ik van flash verandert ben, de oude flash begon te storen maar had wel perfect beeld, nu met de nieuwe flash is de hapering in het beeld eruit maar lijkt het wel of er een soort waas over het beeld heenligt, ik zoek wel verder, maar bedankt voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel op scart als op rf out?

Op meerdere tv toestellen?

Bij het laden van nieuwe software aansluitingen los gehad die nu misschien niet meer helemaal goed vastzitten?

Je zou ook nog kunnen proberen de oude sw weer terug te zetten om even te vergelijken.

 

Ik geef maar gewoon een aantal mogelijkheden.

Heel misschien zit er een tussen waar je nog niet aan had gedacht.

 

In elk geval suc6 en de groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met scart, op een nieuwe tv, alle kabels nagekeken, maar gebruik nu de nieuwe flash van Koos en het ziet er weer zonniger uit.

 

Ik vermoed dat de flash toch een grote rol speelt, maar nu ben ik tevreden, bedankt en groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...