Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Welke actie? Kan je hierover wat meer info geven? Bestaande klanten?

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:

De actie werd per post opgestuurd en is voor bestaande klanten.

Wanneer men je huidig zenderpakket van basic naar basic+ aanpast verkrijgt men een gratis hd-ontvanger philips.

Je moet hiervoor niet meer betalen voor het basic+ pakket maar men moet wel voor 24 maanden bij het basic+ pakket blijven.

Geplaatst:

Ik heb hier nog niets ontvangen maar ik heb nog steeds het gewone basispakket, dus nog voor de wijziging naar Basic + enz.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Brambo's
Ik heb hier nog niets ontvangen

Dan komt die vast later nog wel. Ze kunnen natuurlijk niet alle brieven in één keer versturen, dus niet iedereen krijgt die aanbieding op hetzelfde moment.

Het is in ieder geval een mooie aanbieding.
Wie nog een oud basis of pluspakket heeft kan overstappen naar Basic+ en krijgt gratis een Philips HD ontvanger en een Duo LNB.
Een HDMI kabel zit er ook bij.

Basic+ kost nog geen 20 euro per maand en je hebt gelijk alle zenders die er te krijgen zijn.

Enige voorwaarde is dat je nog twee jaar klant blijft.
Geplaatst:

Bedankt voor jullie feedback.

Dan wacht ik in ieder geval nog wat af.

't zou bvb. interessant zijn om van het oude basispakket naar Basic+ over te gaan voor 5 EUR meer ipv een kleine 10. smile

Geplaatst:

Het oude basispakket kost nu 10,50 EUR en het Basic+ aanbod kost 19,90 Eur per maand + een gratis HD ontvanger en gratis DUO LNB.

Dus geen 5 EUR maar 9,40 meer.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan007
Het oude basispakket kost nu 10,50 EUR en het Basic+ aanbod kost 19,90 Eur per maand + een gratis HD ontvanger en gratis DUO LNB.

De hele familie en vele vrienden hebben dit aanbod gehad, maar kunnen niets met deze plipsen omdat ze geen motorsturing hebben.
Trouwens ik vraag mij af wat ze met ons gaan doen als we niet op hun aanbiedingen ingaan.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan007

Weet ik ook wel, het was eerder een andere suggestie naar de klanten toe. wink

Geplaatst:

Daar heb je gelijk in.

De Philips 7141HD die ik in een vorige actie heb gekregen is goed om als reserve te gebruiken maar is zeker geen hoogvlieger.

Aan de andere kant : hij was gratis. Dat maakt het al ietsje minder erg.

Jammer dat we van Foxlife, Syfy, 13th street in de oude paketten niets erbij krijgen. Upgraden zal voor mij voor later zijn want ik heb alle hardware al. En ik heb even wat anders aan mijn hoofd dan TV kijken :-)

Geplaatst:

Mischien wachten tot vrijdag, mobistar gaat dan zijn voorstel uit de doeken doen.

Mischien is het een beter aanbod voor een lagere prijs...

Als ze slim zijn zullen ze dit ook wel doen, schotel dvb-t en telefoon met internet in één pakket dat belooft in ieder geval.

Ik wacht in spanning..

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:

De hele familie en vele vrienden hebben dit aanbod gehad, maar kunnen niets met deze plipsen omdat ze geen motorsturing hebben.

Trouwens ik vraag mij af wat ze met ons gaan doen als we niet op hun aanbiedingen ingaan.

hoezo ? geen motorsturing nodig want je krijgt er een gratis duo lnb bij voor astra 1&3 ( moet je wel aangeven in je aanvraag )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

@katwezel

Stel de helft of meer van je fam en of vrienden is van vreemde origine, wel die willen bv ook hispesat en niet alleen wat Tv Vlaanderen oplegd of toelaat met hun plitsen en lnb. cry

Trouwens Tv Vlaanderen wil zoveel mogelijk dat men naar HD gaat maar intussen verkopen ze nog steeds SD sets voor 199 euro. laughlaughlaugh

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

ik heb dit aanbod naast mij neergelegd, als er geen beterschap op komst is, zal het bye, bye TVV zijn...

MvG

Luc

[TF7710 HDPVR] 23031 7.00.39

[TF7710 HSCI] 23123 7.01.08

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen