Gast petervanleeuven Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 xandy het is een pot nat he mobistar is ook bij de groep M7 dus trek je ... je kan het zelf in vullen !!!
Gast Paullo Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Behoort Mobistar tot de M7-groep ? Kun je eens melden waar je daarover iets gevonden hebt, want volgens mij behoort Mobistar tot de groep van France Telecom en die heeft niets te maken met M7. Greets
haelewyn Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 France Telecom is set to launch a multiscreen, innovative TV service in Belgium via its subsidiary Mobistar. Using TV, PC and mobile, the operator claims it will be a European first. Mobistar is a mobile operator in Belgium. Mobistars parent company France Telecom is active with innovative TV products in a number of countries, including France, Spain and Poland. In those markets the operator markets its Orange TV service across a number of platforms. Using the hybrid Livebox it combines IPTV, satellite TV and terrestrial broadcasts in various combinations. Andere bron : The satellite portion of the offer, delivered from Astra at 19 degrees East, echoes a similar implementation by Vodafone Germany. Mobistar is working together with the two Belgian DTH platforms from the M7 Group, TV Vlaanderen and TéléSat. The telecom operator uses the Viaccess PC4.0 encryption.Mobistar is part of the France Telecom group and will use their Livebox to connect to the internet and to offer TV and radio to the television set.
redneck eyeball Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Mischien wachten tot vrijdag, mobistar gaat dan zijn voorstel uit de doeken doen. /quote] De zenders halen ze ook bij M7, dus die zijn dezelfde. Bovendien hebben ze dezelfde drie pakketten, met dezelfde zenders er in. De smartcard van Mobistar werkt enkel in hun eigen ontvanger, en die ontvanger heeft ook geen motorsturing, je kan ook geen zenderlijsten aanpassen etc. Dus meer van hetzelfde, gewoon andere verpakking.
Xady Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Klopt dat de pakketten het zelfde zijn, het is een basic plus en top pakket. Nu betaal ik ook apart bij voor mijn telefoon en internet. dus nog eens 55 € apart extra. (scarlet) Dus tv vlaanderen met telefoon kost 65 minimaal. Scarlet belooft al maanden dat ze mij belgacom tv gaan bij geven, maar daar is nog niets van te merken. met mobistar is het 55 € met het basic pakket inbegrepen, alles extra kanalen + 10€ Dus als ik goed reken is het zo dat het bij mobistar voor mij toch iets goedkoper uitkomt. Dus voor mij lijkt me de overstap duidelijk. Wat ik niet zo'n goede zet vind van tv vlaanderen, zij zullen met dit systeem toch klanten verliezen die voor mobistar kiezen. Waarom geen combi aanbieding mobistar 10€ goedkoper voor tv vlaanderen klanten om zo geen klanten van mekaar af te snoepen?? Slim van mobistar, wel niet zo slim van tv vlaanderen. Ok je moet nu een mobistar decoder hebben (gratis hd toestel) werkt ook met een kaart. Waarom zouden de dreamboxen niet werken met mobistar kaarten?? Wie heeft dit al getest?? Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
Homer Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Ik heb deze aanbieding ook gekregen, heb die onmiddelijk in de vuilbak gesmeten. Ik kan de 23graden niet ontvangen, daar mijn dak in de weg zit. Ook ben ik niet meer van plan om nog maar eens meer bijkomende kosten te maken, voor een tv aanbieder die telkens kanalen verwijderd of anderen dingen uitvind om de klanten te ergeren. Ik zie wel wat ze doen met de oude basis klanten en als ze het licht uitzetten da da tvv. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
haelewyn Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Xady : ze snoepen geen klanten af van elkaar. Mobistar gaat nu alleen maar abonnementen verkopen voor hun. Ze krijgen die bij Mobistar goedkoper omdat ze een soort van virtuele aanbieder worden voor sat tv. Als je de aanbieding van Mobistar neemt kijk je nog altijd TVV, zij het via een ander verkoopskanaal. Aangezien TVV alleen maar digitale TV aanbiedt verliezen ze geen klanten aan andere zaken als vaste lijn, internet, enz. Mobistar had nog geen tv-aanbod en wil daarin concurreren met Belgacom en Telenet die nu paketten aanbieden all-in. Vergelijk het ook met de vele virtuele operatoren van Base : bv Carrefour, Mobile Vikings, RTL, EDPnet, etc. Die snoepen geen klanten af van Base. Ze gebruiken hun netwerk en zorgen mee voor omzet. Hetzelfde pakket zeg je ? Er is wat veranderd met de zenders die bij TVV tussen 16 en 24 staan. Syfy, Hallmark, 13th street zitten bij Mobistar in het pluspakket.. Er zitten blijkbaar toch een paar kleine verschillen in de zenderlijst.
Xady Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Al bij al, nog heel veel onduidelijkheden, de mobistar centra weten zelf niet goed wat het allemaal inhoud. Heb net mijn schoteltje en decoder gaan halen, Ook hoeveel het allemaal kost, gsm abbo inbegrepen of niet is helemaal duidelijk te noemen.... Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
kvdb Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 Origineel bericht van: haelewyn Hetzelfde pakket zeg je ? Er is wat veranderd met de zenders die bij TVV tussen 16 en 24 staan. Syfy, Hallmark, 13th street zitten bij Mobistar in het pluspakket.. Er zitten blijkbaar toch een paar kleine verschillen in de zenderlijst. Excuseer, maar ik kan die zenders niet terugvinden op de site van Mobistar, ook niet in hun duurste top pakket, waar kan je dit vinden?
haelewyn Geplaatst: 8 oktober 2010 Geplaatst: 8 oktober 2010 http://offer.mobistar.be/userfiles/sydney/pdf/Mobistar_Digital_TV_channels_nl.pdf is de link... In de hoop dat we dat mogen posten op deze site De zenders die ik noemde staan tussen 50 en 60 in hun kanalenlijst.
vladimirke Geplaatst: 9 oktober 2010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Origineel bericht van: Xady Al bij al, nog heel veel onduidelijkheden, de mobistar centra weten zelf niet goed wat het allemaal inhoud. Heb net mijn schoteltje en decoder gaan halen, Ook hoeveel het allemaal kost, gsm abbo inbegrepen of niet is helemaal duidelijk te noemen.... Je neemt dus een abbo waarvan je niet weet wat je allemaal gaat krijgen en wat het gaat kosten? Ach, we lezen binnen een jaar wel of je tevreden bent met je verrassingspakket of als je weer van provider veranderd.
fonske Geplaatst: 21 oktober 2010 Geplaatst: 21 oktober 2010 paar weken geleden hierover ook de nodige briefwisseling gekregen van tvv, en ondertussen in de vuilbak geworpen, en ja zonet telefoon van (ben de naam vergeten) van tvvlaanderen ivm met deze promotie, waarom ik er niet op inging en dergelijke meer, was duidelijk franstalige man die enkel zijn lijstje met vragen in het nederlands kon aflezen (van buiten geleerd ?)een gewoon nederlands antwoord bleek hij niet te begrijpen, dan maar effe met meneer doorgegaan in het frans ! en hem uitgelegd dat ik uitsluitend met dreambox werk, toen hij me vroeg wat daarvan dan het voordeel was heb ik echt niet de moeite meer gedaan om hem dat te gaan uitleggen, alleen nog gevraagd of hij voor een ingehuurd callcenter werkte antwoord -) ja (dus helemaal geen werknemer tvv - zoals ze zicht uitgeven)heb hem dan gezegd dat hij kon opschrijven op zijn lijstje dat hij contact had gehad met mij en dat ik geen interesse had zijn ze daar nu echt hopeloos bij tvv om van hun minderwaardige ontvangers af te raken ? db8000 db800 db600 db500hd chanelmaster 1.20m draaibaar visiosat bigsat
pollebru Geplaatst: 21 oktober 2010 Geplaatst: 21 oktober 2010 Origineel bericht van: fonske paar weken geleden hierover ook de nodige briefwisseling gekregen van tvv, en ondertussen in de vuilbak geworpen, en ja zonet telefoon van (ben de naam vergeten) van tvvlaanderen ivm met deze promotie, waarom ik er niet op inging en dergelijke meer, was duidelijk franstalige man die enkel zijn lijstje met vragen in het nederlands kon aflezen (van buiten geleerd ?)een gewoon nederlands antwoord bleek hij niet te begrijpen, dan maar effe met meneer doorgegaan in het frans ! en hem uitgelegd dat ik uitsluitend met dreambox werk, toen hij me vroeg wat daarvan dan het voordeel was heb ik echt niet de moeite meer gedaan om hem dat te gaan uitleggen, alleen nog gevraagd of hij voor een ingehuurd callcenter werkte antwoord -) ja (dus helemaal geen werknemer tvv - zoals ze zicht uitgeven)heb hem dan gezegd dat hij kon opschrijven op zijn lijstje dat hij contact had gehad met mij en dat ik geen interesse had zijn ze daar nu echt hopeloos bij tvv om van hun minderwaardige ontvangers af te raken ? Tele Flandre, het is daar al ver gekomen dat je Frans moet spreken om iets duidelijk te maken, bij mij mogen ze dan zelf de loopgraven uit. Maandag 18/10 tijdens de dag ook een tel van TvV gehad. Ik heb toen beleefd gevraagd of hij na 1800 uur zou terug bellen wat men ook zou doen, vandaag donderdag is het nog steeds wachten. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
lucdec2 Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Origineel bericht van: Homer Ik heb deze aanbieding ook gekregen, heb die onmiddelijk in de vuilbak gesmeten. Ik kan de 23graden niet ontvangen, daar mijn dak in de weg zit. Ook ben ik niet meer van plan om nog maar eens meer bijkomende kosten te maken, voor een tv aanbieder die telkens kanalen verwijderd of anderen dingen uitvind om de klanten te ergeren. Ik zie wel wat ze doen met de oude basis klanten en als ze het licht uitzetten da da tvv. homer Homer toch, je had toch minstens die duo lnb kunnen aanvragen en uitproberen. Soms sta je versteld van het resultaat. Voor de mensen, die de aktie niet kennen zie mijn bijlage. Overigens heel sympathiek initiatief van TVV. Je krijgt gewoon al je hardware gratis. Toestellen werken perfect, heb zo 1, ook gratis van TVV, bij m'n ma geplaatst en zij is supertevreden.Aktie TVV102010.pdf
Wheeler Geplaatst: 30 oktober 2010 Geplaatst: 30 oktober 2010 Origineel bericht van: lucdec2 Origineel bericht van: Homer Ik heb deze aanbieding ook gekregen, heb die onmiddelijk in de vuilbak gesmeten. Ik kan de 23graden niet ontvangen, daar mijn dak in de weg zit. Ook ben ik niet meer van plan om nog maar eens meer bijkomende kosten te maken, voor een tv aanbieder die telkens kanalen verwijderd of anderen dingen uitvind om de klanten te ergeren. Ik zie wel wat ze doen met de oude basis klanten en als ze het licht uitzetten da da tvv. homer Homer toch, je had toch minstens die duo lnb kunnen aanvragen en uitproberen. Soms sta je versteld van het resultaat. Voor de mensen, die de aktie niet kennen zie mijn bijlage. Overigens heel sympathiek initiatief van TVV. Je krijgt gewoon al je hardware gratis. Toestellen werken perfect, heb zo 1, ook gratis van TVV, bij m'n ma geplaatst en zij is supertevreden. Voor de Philips 8121 DVR betaal je wel een extra van 100 euro, een toestel met een recorder, maar dat is een koopje. Het werkt prima. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen