pgeersen Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Met mijn Dream 7025 wilde ik opnemen maar kreeg een foutmelding en dat hij opnieuw opgestart werd. Nu blijft hij steeds opstarten met en wanneer je de radartjes ziet is het telkens een andere kleur en is ie met geen mogelijkheid werkend te krijgen. Wie weet raad?
Cobus R Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Mischien iets met de skin ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
pgeersen Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2010 GP2 en zie dan loading enigma dan een effen gekleurd beeld (elke keer een andere kleur)dan draaiende radartjes en dan weer loading enigma dan weer een (ander) gekleurd beeld en zo gaat dit oneindig door. Op de AB reageert ie niet meer.
hdj Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Hallo ik heb het zelfde probleem en weet ook niet wat ik moet is er iemand met een goed idee of oplossing? mvg hdj
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Ik denk dat het opnieuw flashen wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen