irmichel Geplaatst: 5 oktober 2010 Geplaatst: 5 oktober 2010 Het probleem is het volgende: ik kijk naar bijv Veronica (op 8). Dan realiseer ik me: op Ned 1 is iets dat ik wil zien. Ik zap naar Ned 1 en druk op record. Na een seconde of 5 schakel ik terug met de 'back' knop naar 8 om verder te kijken. De opname die ik maakte op Ned 1 is echter mislukt: hij neemt op tot het moment dat ik weer terugzapte naar 8. De rest van de opname op Ned 1 is het geluid van een radio zender ! Nu komt de grap: als ik een timer opname inregel gaat het wel goed.... Ik heb een Aston 1.07 module met 2.18 software versie. Verdere info: System ID 406 Loader versie L4.06 Device versie v5.3.2 Firmware versie TF-NCPC 5.13.62 laatste update augustus 08 2007 Heeft iemand een idee, dit gebeurde eigenlijk vrij spontaan en speelt sinds een paar weken.
Sigma Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Hoe neem je op dan via dezelfde tuner of via tuner 2 als je via de zelfde kijkt en opneemt gaat dit vaak fout het beste kun je 1 tuner gebruiken om te kijken en de andere om op te nemen let op je moet dan wel twee LNB's aangesloten hebben dus twee x coaxkabel. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
mrbeegee Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Dit lijkt meer op het aloude dual decoding probleem. Ga in het menu naar "Common interface module" en zet "Descramble multiple services" uit. TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen