Hemant Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Hoi, Ik heb sinds vorige week Newenigma 3.0.2 draaien. Gister wilde ik toevallig een film afspelen via de soft DVD player. Leek allemaal goed te gaan. DM800 staat aangesloten via een toslink kabel. Wat mij opviel is dat ik de versterker zag schakelen naar Dolby Digital 5.1. Het vreemde is dat ik alleen stereo geluid had. Center en achter speakers deden het niet. Dacht eerst dat het aan het filmpje zelf lag maar als ik hem op mijn PS3 afspeel heb ik wel 5.1 geluid. Het probleem is dus dat de DM800 wel laat schakelen naar 5.1 maar vervolges gewoon stereo geluid geeft. Is dit een bekend probleem? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
VriezeNet® Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Misschien een domme opmerking van mij, maar moet je niet eerst dan de AC3 downmix uitschakelen in het audio menu va de dreambox ???
Hemant Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2010 De downmix staat uit. Heb daar al mee lopen spelen. Als ik de downmix enable dat zie ik mijn versterker springen naar stereo. Zodra ik hem disable gaat ie naar Dolby Digital 5.1 maar geluid blijft 2.0 ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen