Gast oliver Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 heb sinds gisteren een probleem ik kan niet meer bellen wel ontvangen als ik bel kom er dit nummer is niet toegelaten let op oproep activering actief komt er dan te staan nu moet ik een wachtwoord ingeven maar zou niet weten welk heeft nog iemand dit probleem al voorgehad dank je
Gast Agent Mike Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 als hij het niet doet: reboot .. met andere woorden: Heb je het toestel al uit en aan gedaan? (batterij er ff uit) ik werk al jaren met (meerdere modellen) nokia's en de meeste vage problemen zijn hiermee opgelost. gr, Mike
Gast oliver Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 hallo mike ja dat had ik ook al geprobeerd vind het raar heb nooit dat ik weet een code gehad dit heb ik kunnen vinden maar helpt ook niet Als de blokkering in de centrale actief is, kan u deze activeren vanop uw toestel met behulp van de volgende codes: * alle uitgaande oproepen (code 33): *33*geheime code # beltoets; * alle internationale uitgaande oproepen (code 331): *331*geheime code # beltoets; * alle binnenkomende oproepen (code 35): *35* geheime code # beltoets; * alle binnenkomende oproepen in het buitenland (code 351): *351* geheime code # beltoets. ook fabrieks instelingen terug zetten helpt niet die geheime code snap ik niet alle info is welkom
Gast Kimble Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Meeste standaard codes zijn; *#06# IMEI-nummer (International Mobile Equipment Identity). *#7780# Reset naar fabrieksinstellingen. *#67705646# Logo van je provider uitzetten (operator logo). *#0000# Software versie. *#2820# Bluetooth adres toestel. *#746025625# Sim clock informatie. #pw+1234567890+1# Laat alle sim-locks zien (de statues ervan). *#92702689# - Soort onderhoudsmenu voor toestelinfo: 1. Serienummer. 2. Maand en Jaar van fabricage 3. Laat eerste activeringsdatum zien van toestel 4. Laatste reparatiedatum - bij geen info (0000) 5. Totale timer van je telefoon *#3370# - Enhanced Full Rate Codec (EFR) activatie. Verhoogd gevoeligheid van signaal.(Accu is wel sneller leeg) *#3370* - (EFR) deactivatie. Telefoon zal herstarten en je accu-capaciteit (duur voordat ie ontladen is neemt weer met 30% toe) *#4720# - Half Rate Codec activatie. *#4720* - Half Rate Codec deactivatie. Telefoon zal ook hierbij herstarten. *#7370925538# - Reset bij Symbian S60 toestellen alle beveiligingscodes. De nieuwe code is dan: 12345 Press *#3925538# to delete the contents and code of wallet. Unlocken service provider: Sim erin, telefoon aanzetten, 3 seconden pijl omhoog ingedrukt houden tot het bericht pin code verschijnt. Druk op C,dan drukken op* bericht gaat knipperen, druk dan op * , dan 04*pin*pin*pin# \ *#7328748263373738# Reset beveiligingscode code. (Denk dat je die zoekt) De nieuwe "geheime" code is dan: 12345 Succes, er kan trouwens niks mis gaan als je zorgt dat je je puk-code van je simkaart maar bij de hand hebt, in geval van 3x verkeerd een simlockcode. Kimble
Gast oliver Geplaatst: 9 oktober 2010 Geplaatst: 9 oktober 2010 hallo het is terug in orde een reset en werkt terug bedank dus bij deze mag dit dicht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen