Gast oliver Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 heb sinds gisteren een probleem ik kan niet meer bellen wel ontvangen als ik bel kom er dit nummer is niet toegelaten let op oproep activering actief komt er dan te staan nu moet ik een wachtwoord ingeven maar zou niet weten welk heeft nog iemand dit probleem al voorgehad dank je
Gast Agent Mike Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 als hij het niet doet: reboot .. met andere woorden: Heb je het toestel al uit en aan gedaan? (batterij er ff uit) ik werk al jaren met (meerdere modellen) nokia's en de meeste vage problemen zijn hiermee opgelost. gr, Mike
Gast oliver Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 hallo mike ja dat had ik ook al geprobeerd vind het raar heb nooit dat ik weet een code gehad dit heb ik kunnen vinden maar helpt ook niet Als de blokkering in de centrale actief is, kan u deze activeren vanop uw toestel met behulp van de volgende codes: * alle uitgaande oproepen (code 33): *33*geheime code # beltoets; * alle internationale uitgaande oproepen (code 331): *331*geheime code # beltoets; * alle binnenkomende oproepen (code 35): *35* geheime code # beltoets; * alle binnenkomende oproepen in het buitenland (code 351): *351* geheime code # beltoets. ook fabrieks instelingen terug zetten helpt niet die geheime code snap ik niet alle info is welkom