Gast fredjes Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 hallo ik heb een kaart met daar op familie pakket en HD pakket nu wil ik een 2de kaart aanvragen met daar op familie pakket en het entertainment pakket .ivm een 2de reciever wie kan mijn vertellen wat die 2de kaart gaat kosten per maand. heb even op de site van CD gekeken maar kwam er even niet uit dank al vast fredjes
satencom Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 kijk deze moet je even uit printen staat onder Klantenservice Formulier 2e/3e smartcard registreren ,de prijs staat er ook bij klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Jan1962 Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 tweede kaart gaat 2,50 per maand kosten. de aanschaf zowat 80! DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
Gerard 76 Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Of je neemt een kaart over van een ander. Scheelt je een hoop geld.
Snoopy Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Kaart overnemen van iemand anders compleet met ingevuld en ondertekend overname formulier en dat formulier samen met 'canaldigitaal-formulier-2e-3e-smartcard.pdf' opsturen naar CD.
kasato Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Upgrade de 1e kaart naar entertainment en koop een 2e kaart ( grijs ) voor ongeveer euro 45 ,- dan betaal je voor deze 2e kaart 2,50 in de maand met daarop ook entertainment
leo1949 Geplaatst: 9 oktober 2010 Geplaatst: 9 oktober 2010 Kasato is de enigste die goed gelezen heeft en de goede oplossing geeft. De topicstarter vraagt namelijk verschillende pakketten op zijn kaartjes. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen