egon Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Ik heb een vraag over de dreambox 8000 video output. Ik heb een TV zonder hdmi // dvi input's Alleen Scart VGA dus. Wat gebeurd er nu als ik in het menu van de dreambox scart output selecteer en ik stem af of een HD kanaal ? 2e vraag uit de handleiding is me niet duidelijk of dat er nu een mode is waarbij DVI en scart beide output geven. of is het of / of Egon
D_liver Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Origineel bericht van: egon Ik heb een vraag over de dreambox 8000 video output. Ik heb een TV zonder hdmi // dvi input's Alleen Scart VGA dus. Wat gebeurd er nu als ik in het menu van de dreambox scart output selecteer en ik stem af of een HD kanaal ? 2e vraag uit de handleiding is me niet duidelijk of dat er nu een mode is waarbij DVI en scart beide output geven. of is het of / of Egon Als je scart selecteerd dan gaat ie HD uitgeven via scart. En volgens mij heeft de Dream alleen of / of 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Harley Geplaatst: 6 oktober 2010 Geplaatst: 6 oktober 2010 Sturen beide gelijktijdig uit. VU+ Duo2 - PrismCube
mobieltje Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Lees deze berichten maar eens: Klik hier Klik hier Grts.
egon Geplaatst: 7 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2010 Tja .. Blijbaar toch lastige vraag De een zegt het kan, de ander zegt het kan niet, en de derde verwijst naar een thread waar de mensen het ook niet zeker weten. Ik zal er maar vanuit gaan dat de SCART-RGB altijd een gedownscalede SD output weergeeft. Egon
mobieltje Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Helemaal geen lastige vraag. Waar het op neer komt is het volgende: Kies in het menu AV instellingen voor b.v DVI en alle box uitgangen werken. Ik heb gekozen voor DVI, Mode 720p en Ratio Multi. Samen met de Video verbetering instelling en de Autoresolution plugin heb ik een perfect beeld op mijn HD LCD TV, maar ook op de andere uitgangen als ik naar een SD of HD kanaal kijk, alleen weet ik niet of dat er ook signaal staat op de YPrPb (Component) aansluiting omdat ik een DM800 heb en die aansluiting zit daar niet op. Grts.
Harley Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 Origineel bericht van: egon Tja .. Blijbaar toch lastige vraag De een zegt het kan, de ander zegt het kan niet Trust me VU+ Duo2 - PrismCube
egon Geplaatst: 8 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2010 @mobile en @Harley bedankt. voor jullie reactie Kunnen we rustig eerst een 8000 box kopen en dan een andere TV Egon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen