Onno Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 Servicepack 3 voor w2k is uit (1 augustus 2002) laat zich prima installeren en alles werkt ok BEHALVE : echter MD 8.2 laat het systeem in een opstartloop komen !! alles geprobeert maar niets helpt. (Met Ghost zaak weer teruggezet naar servicepack 2 ---> md draait ok) Wie heeft al ervaring met servicepack 3 en MD ?? Onno
Gast Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 ik weet niet of dit prob zich voordoet op alle pc's maar ik heb beta 3.10 , 3.40 en de laatse 3.51 erop gedraaid,en alles werkte nog , final sp3 moet ik nog uitproberen , ibelite heeft berichten over bleu error screens op sommige machines waarop sp3 final is geinstalleerd.....
Bart Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 bij mij gaf SP3 ook blue screen en deed dat pas na opstarten MD8.2 daarna starte win2k niet meer goed op en telkens blue screen. Daarna oude image teruggezet en alles werkt weer ok. Heb nog niet uitgezocht waar het nu aan kan liggen. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen