ipboxie Geplaatst: 6 oktober 2010 Delen Geplaatst: 6 oktober 2010 hallo forum leden, hier een oplossing gevraagd voor beide interne cardreaders abbo cd werkt in de onderste cardreader maar orf abbo werkt niet in de bovenste reader( cryptoworks)hoe kan ik dit oplossen,oftewel hoe kan ik reader 0 en reader1 instellen bij oscam gr ipboxie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 8 oktober 2010 Beheerder Delen Geplaatst: 8 oktober 2010 Wees a.u.b. eens een beetje duidelijk. Welke receiver? Merk/type? Een paar leestekens (comma, punt), zou ook geen kwaad kunnen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ipboxie Geplaatst: 8 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2010 Sorry, Michel was er niet erg bij. het gaat om ipbox 9000hd twin tuner met, pgi 0.7 ( r12413 ) met newcs/softcam mgcamd daarmee kon ik seca3 cd oranje,en orf met cryptoworks gebruiken met oscam werkt seca 3 wel in onderste reader, maar de orf card niet. nu las ik op wika, dat oscam deze ook ondersteund,maar hoe ? bij orf vind ik dit. ORF (0D05:000004)¶ ATR: 3B 78 12 00 00 A0 C4 03 00 8F F1 90 00 CAID: 0D05 Providers: id: 04, name: ORF id: 08, name: Sector 2 id: 0C, name: Sector 3 id: 10, name: Sector 4 ECM: ok EMM: ok hoe krijg ik dit werkend in de bovenste interne reader, kan iemand mij daarin helpen. gr ipboxie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen