Ga naar inhoud

[DM800HD] defekt in alle 800HD ontvangers?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede forumleden,

Ik kan de nederlandse HD zenders niet ontvangen (o.a. NL1 HD etc.). Nu heb ik er iemand naar laten kijken en deze persoon zegt mij dat de ontvanger een defekt heeft (in de tuner?). Dit schijnt bij een hele serie van de 800 voor te komen. Kan iemand dit bevestigen?

Geplaatst:
Origineel bericht van: tjerkpolle
Ik kan de nederlandse HD zenders niet ontvangen (o.a. NL1 HD etc.). Nu heb ik er iemand naar laten kijken en deze persoon zegt mij dat de ontvanger een defekt heeft (in de tuner?). Dit schijnt bij een hele serie van de 800 voor te komen. Kan iemand dit bevestigen?

Nee dat kan ik niet bevestigen en ik vind het ook een vreemde bewering.
Maar geef even aan waar DeBeek om vraagt misschien dat het dan duidelijk wordt.
Geplaatst:

Zal wel te maken hebben met rev j en rev k tuners dat is namelijk bekend de rev k zijn goed en de rev j moet een elco geloof ik tussen gesoldeerd worden.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Erg simpele redenering. Ned 1 HD doet het niet dus tuner is defect. Doen andere HD zenders het wel? Zo ja zeker geen tuner defect, je zult dan naar je kaartje (of LAN) moeten kijken, bv niet geactiveerd.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

Heb je daar wat meer informatie over? Heb een vriend die problemen heeft met NL1HD op zijn dm800, ondanks dat het signaal prima is en het proberen van verschillende lijsten.

hobby4all

Geplaatst:

Zal wel om een clone box gaan denk ik want die hebben dat welleens. en rev k en rev j heeft ook volgens mij met een clone te maken en in het begin heeft dreambox dat zelf ook gehad.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen