Ata Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 L.s. Weet iemand of, en zo ja hoe ik mijn DM 7025 een netwerkschijf kan laten mounten? In mijn netwerk zitten zowel een (linux) server welke onder andere samba draait als wel mijn iMac waarop ook redelijk wat mp3 verzamelen onderhand. Graag zou ik deze mp3 in de huiskamer m.b.v. mijn DM 7025 benaderen. In mn "oude" DM 500 ding dit vlekkeloos mbv de bestand modus in de het menu (pli) Het kan toch niet zo zijn dat de optie er niet is omdat de DM 7025 een HDD onboard heeft?! Ik begrijp dat het waarschijnlijk zal lukken als ik een HDD via USB in de DM plug maar ben dan het voordeel van centrale dataopslag kwijt. DM 7025, pli Jade. In het menu vd DM 7025 kan ik geen optie vinden om een netwerkschijf te mounten en de webinterface is niet benaderbaar door safari. (wat me redelijk verbaasd daar het beide op linux stoelt.) Ik hoop dat iemand mij een tip kan geven. Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Atataya p.s. postmaster@sat4all.com rocks!!! Bedankt voor de snelle reactie.
Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2010 Geplaatst: 7 oktober 2010 idem... effe lezen succes Le Sud Nino Ferrer
Ata Geplaatst: 8 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2010 Thanx a bunch! Ik ga er mee aan de slag. (helaas vandaag geen tijd) En ik laat het resultaat weten. Groeten Ata
renzie Geplaatst: 11 oktober 2010 Geplaatst: 11 oktober 2010 Origineel bericht van: Ata Thanx a bunch! Ik ga er mee aan de slag. (helaas vandaag geen tijd) En ik laat het resultaat weten. Groeten Ata Gelukt??? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen