Ga naar inhoud

[DM800HD] Wie uit Limburg heeft een 800HD en een uurtje tijd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds een tijdje worden USB tuners ook ondersteund in diverse Enigma2 images.

Ik zoek een mede-satter uit Midden/Zuid Limburg waar ik mijn USB DVB-T tuner (Terratec Synergie Twin) mag installeren, zodat ik van deze image een backup kan maken.

Ik heb deze nodig voor het porteren naar de VU+ duo. Het Elite team voor DMM heeft volgens mij de beste USB tuner plug-in en die wil ik overzetten met de geactiveerde drivers naar mijn Enigma2 image in VU+ die veel minder drivers heeft.

Is een vreemde vraag misschien, maar dat zou mij veel werk besparen als iemand een uurtje hiervoor tijd wilt maken.

Ikzelf zit in Voerendaal.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

idd een vreemde vraag.

Openpli kan je toch op de vu duo zetten, en die heeft heel veel drivers.

Anders kan je ook via telnet of via pakket instaleren.

Dus als ik het goed begrijp wil je op een dm800 een image zetten.

Dan deze image zo klaar maken dat die jou usb pen kan lezen.

En een backup maken.

En dan in de vu duo zetten?

Welke image ga je dan op de dm800 zetten?

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

@Michel,

Neen ik ga op mijn VU+ geen DM800 image zetten. Die backup image wil ik op mijn lokele schijf uitpakken en de USB tuner instellingen overzetten naar Pli voor VU+ Duo.

Het gaat zich dus om de USB tuner plug-in zie Thread het Elite Team had deze al flink uitgebreid voor de 500/800/8000HD, maar door het tragische einde van het team is het voor de VU+ niet verder geïmplementeerd.

Ik heb het stappenplan al om deze plug-in over te zetten, en zelfs al de linux tuner drivers die gehercompileerd zijn naar de VU+, maar goed dan ben ik er nog niet. Dus moet ik spieken in de DM800HD image.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Geplaatst:

@Satfanatic,

Ik weet niet zeker of de 500HD versie ook gaat werken, ik zoek in eerste instantie de 800HD.

Ik weet hier medio volgende week meer over, dan neem ik wel contact met je op, dan weet ik tenminste welke stappen ik moet doen. Ervaringen uitwisselen is sowieso niet verkeerd.

Dank je dus al voor je input, stel ik zeer op prijs!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen