Ga naar inhoud


ad-3000-ip echostar


Gast

Aanbevolen berichten

ik bezit zo een receiver die alleen hotbird kanalen ont vangen mijn vraag is moet dit apparaat meer kunnen ontvangen is er een pacht mogelijk om dat te doen met dit ding wie help mijn op weg ik bezit magi mm doch krijg dat alle maal niet draaien wat zeker is dat er niets stuk is dank u groeten dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan ontvangen van 42oost tot ten minste 30 west (of meer zelfs), ten minste als je schotel groot genoeg is en over een polarmount enz. beschikt.

wat je moet doen is je satellieten searchen en tp's programmeren, dit neemt wel een tijdje in beslag..

mvg

basix

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik zou zeggen zet je echo eens aan en druk op de knop met menu en bekijk alle stappen eens goed, het is net als windows op je computer, kom je er niet uit druk je gewoon op exit, je hebt met de echo 3000 ad een zeer uitgebreide ontvanger die echt meer kan dan alleen hotbird ontvangen, kom je er zelf niet uit dan zijn er mensen genoeg op deze site die je wel verder helpen.

groetjes en sucses.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt met de echostar heel de wereld binnen halen.

 

Ik zelf draai van 42 oost tot 37,7 west en ontvang zo'n, 38 satellieten.

 

Download anders de nieuwste kanalen lijst van Hopper.com. Hiermee doe ik het ook en het werkt perfect!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...