Ga naar inhoud

[RE-4000HD] Dan moet het maar zo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De URL is uit mijn handtekening gehaald. Iemand had daar denk last van. Stuur maar een PM dan geef ik de URL van m'n site wel op die manier. Het spijt me dat het zo moet.

mvg. Geert

Geplaatst:

Dat is niet zo mooi. Of de verwijdering terecht is kan ik zo even niet beoordelen maar ik mag aannemen dat je daar van de desbetreffende Moderator wel een PM over hebt gehad met enige uitleg. frown

Geplaatst:

Geen uitleg. Alleen dit : Geen url's in je handtekening!

gr. Geert

• Beheerder
Geplaatst:

Ik wordt hier zo ongelofelijk moe van!

Je hebt nu een ban van 2 weken. Ik heb je over die URL in je handtekening netjes een PM gestuurd zonder je een waarschuwing te geven, terwijl je die waarschuwing wel verdiend had.

Dat bevalt je niet en vind je het nodig om openbaar commentaar te leveren.

Daarom krijg je nu alsnog een waarschuwing voor de URL en een waarschuwing vanwege het openbare commentaar.

Je had al een recente waarschuwing vanwege een topic met een zeer onduidelijk onderwerp.

3 waarschuwingen = een tijdelijke ban.

Je krijgt dus nu vanwege je zeer irritante gedrag alsnog een ban van 2 weken.

Je bent zelf blind geweenst. Het staat er immers duidelijk!

Image2.jpg

Het is af en toe wel zooooooo ongelofelijk moeilijk om netjes en vriendelijk te blijven tegen dit soort figuren.

Image2.jpg

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ja dat weet ik. Als er reclame op de site staat dan snap ik het nog. Nu snap ik er niets. Ik wil met de site alleen andere Rebox bezitters helpen. Misschien dat de "moderator" ook op de site van me heeft gekeken en gezien dat er een Rebox forum pagina op staat. Ik weet het anders ook niet.

gr. Geert

• Beheerder
Geplaatst:

Geen URL in je handtekenking is geen URL in je handtekening.

Wij willen die kermis in de handtekeningen gewoon niet!

Openbaar commentaar op een moderator wordt bovendien zwaar aangerekend.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.